هیچ حادثه تیراندازی در علی‌آباد کتول رخ نداده است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: هیچ حادثه تیراندازی در علی‌آباد کتول رخ نداده و انتشار خبر تیراندازی به ماموران انتظامی در این شهرستان صحت ندارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ علی بهرامی درباره انتشار خبری مبنی بر وقوع تیراندازی به ماموران انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول با نیت فرار متهم و زخمی شدن یکی از ماموران اظهار کرد: طی استعلام انجام شده از معاونت عملیات فرماندهی انتظامی گلستان این خبر صحت ندارد.

وی ادامه داد: هیچ تیراندازی با این موضوع در علی‌آباد انجام نشده و موضوع دیگری در یکی از شهرستان‌های دیگر استان به وقوع پیوسته که موضوع در حال بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با انتقاد از برخی رسانه‌های استان و برخی پایگاه‌‎های خبری تحلیلی در خصوص انتشار اخبار و حوادث انتظامی و امنیتی گفت: تقاضای ما این است رسانه‌ها قبل از انتشار هر خبری که بار انتظامی و امنیتی دارد، موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح و به صورت رسمی جویا شوند.

بهرامی بیان کرد: خوشبختانه همکارانم در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان و مدیران و فرماندهان انتظامی استان ارتباط و تعامل مناسبی را نسبت به خبرنگاران و اصحاب رسانه دارند و انتظار این است که اصحاب رسانه نیز به خوبی از این تعامل استفاده کرده و به موضوعات مورد نظر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار کذب بر احساس امنیت لطمه می‌زند

وی از خبرنگاران متعهد، کارآمد و دلسوز تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه خبرنگارانی که در حوزه انتظامی و امنیتی قلم می‌زنند به خوبی توانسته‌اند در طول سال‌های گذشته یار و همراه پلیس باشند و به طور قطع بخش اعظمی از موفقیت‌های پلیس در افزایش احساس امنیت مرهون تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: رویکرد پلیس در برقراری و گسترش نظم و امنیت در جامعه یک رویکرد اجتماعی و مردم محور است که رسانه‌های در این بین نقش تاثیرگذاری دارند.

بهرامی بیان کرد: هر خبری ناصحیح که به صورت گسترده گسترش پیدا کند به طور قطع بر احساس امنیت موجود لطمه خواهد زد و همه ما باید تلاش کنیم تا با انعکاس اخبار صحیح، دقیق در سرعت زمانی بالا، نسبت به گسترش این امر مهم یعنی احساس امنیت گام‌های موثری برداریم.

وی در پایان ابراز کرد: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان پل ارتباطی مردم و اصحاب رسانه با پلیس است و در این راستا با تمام توان و در تمامی زمان‌ها خدمت خواهیم کرد.

گفتنی است خبرگزاری فارس در مراسم روز خبرنگار سال جاری، به عنوان خبرگزاری برتر در حوزه انعکاس و انتشار اخبار و گزارشات انتظامی استان شناخته شده است.

لازم به ذکر است خبر وقوع تیراندازی در علی‌آباد کتول توسط کانال تلگرامی یکی از پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه