مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول+ تصاویر

به مناسبت زاد روز حکیم ابن سینا و گرامیداشت روز پزشک و روز حکیم زکریای رازی روز دارو ساز زاد، مراسم تجلیل از پزشکان و دارو سازان شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم که رییس شبکه بهداشت و رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم، رییس دادگستری و نماینده دادگستری در هیئت بدوی انتظامی و رییس شورای شهر علی آباد کتول  هم حضور داشتند، دکتر جعفری رییس سازمان نظام پزشکی این شهرستان با تبریک این مناسبت ها به پزشکان و داروسازان، از زحمات آن ها در عرصه بهداشت و درمان قدردانی کرد و گفت: گاهی از بعضی مطالب منتشر شده در رسانه های ارتباط جمعی چنین استنباط می شود که دست هایی تمایل دارند مردم را مقابل پزشکان قرار دهند. اما همکاران نباید وارد این بازی های رسانه ای شده و به آن دامن بزنند بلکه با همه توان به ارائه خدمت به بیماران بپردازند و مطمئن باشند مردم علیرغم همه ی تبلیغات منفی، قدردان خدمات آن ها خواهند بود. البته نهادهای مرتبط دولتی و صنفی وظیفه دارند در راستای قانون با تهمت زنندگان و توهین کنندگان برخورد کنند.

pezeshkali1

وی درباره مقایسه دستمزد پزشکان با سایر کادرهای درمان و پزشکی، اظهار کرد: میزان دستمزدی که به صاحبان بسیاری از حرَف پزشکی مثل پرستاران، ماماها و پزشکان عمومی پرداخت می شود، بسیار کمتر از استحقاق آن ها است و گروهی با بیان این مطالب سعی دارند آن ها را مقابل پزشکان متخصص و به ویژه جراحان که دریافتی بیشتری دارند، قرار دهند و این به نوعی پاک کردن صورت مسئله است.

جعفری با بیان اینکه تعرفه خدمات پزشکی در ایران نسبت به سایر کشورها و حتی کشورهای همسایه در حد بسیار نازلی قرار دارد، تصریح کرد: عدالت اقتضاء می کند میزان دریافتی این همکاران به نحوی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده توسط آن ها، افزایش یابد نه این که دریافتی متخصصین و جراحان را کاهش دهند.

در پایان این مراسم دکتر «حسین ناصح» متخصص پاتولوژی به عنوان پزشک نمونه شهرستان معرفی شده و از دکتر نياز محمد حنفی راديولوژيست، دکتر سيد جواد هاشمی پزشک عمومي، دکتر حسن اشرفي دکتر داروساز، دکترعابدين زماني دندانپزشک و همچنین اعظم خسرويان کارشناس مامايی به دلیل خدمات ارزنده و شایسته در خدمت رسانی به بیماران شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایا، تجلیل و قدردانی شد.

pezeshkali1

pezeshkali1

pezeshkali1

pezeshkali1

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه