دیدار مدیران دولتی با امام جمعه علی آباد کتول+ تصاویر

فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این دیدار گفت: هفته اول شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت دولتمردان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نام گرفته، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به احاد مردم کشورمان است.

وی با تاكيد بر لزوم وجود همد لي، همصدايي و وحدت در کشور، اظهار کرد: موفقيت در برجام نمونه بارز وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان بود كه تحت رهنمودهاي مقام معظم رهبري به فرجام رسيد، البته دشمنان همچنان درصدد ناكامي و براندازي اين موفقيت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول امنيت حاكم بر كشور را نعمت بزرگی دانست و افزود: كشور ايران به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تلاش، همفكري و همدلي نيروي هاي امنيتي و انتظامي، بين كشورهاي خاورميانه و دنيا از امنيت كامل و قابل توجهي برخوردار است. 

امام جمعه علی آباد کتول هم در ادامه این برنامه با تأکید به اهمیت خدمتگذاری مدیران به مردم، تاکید کرد: کارمندان باید در سایه ی دولت اسلامی، به محرومان و نیازمندان توجه داشته و با حُسن خلق به مردم خدمت کنند تا باعث اعتلای نظام اسلامی شوند. 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی توجه مدیران به کارکنان زیر دست را لازمه کار مدیریتی و افزایش بهره وری دانست و افزود: مدیران باید در کنار خدمت به ارباب رجوع،  به مسائل و گرفتاری های کارکنان خود هم توجه کرده و برای ارتقاء فرهنگ عمومی میان کارکنان و خانواده هایشان تلاش کنند.

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

didaari1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه