اهدای تندیس به مادر شهیدان شیخ هدایتی در علی آباد کتول+ تصاویر

تندیس شهدای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به مادر شهیدان محمود و داوود شیخ هدایتی در علی آباد کتول اهدا شد.

به گزارش زرین نامه؛ سرگرد محبوبیان جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: دیدار با خانواده های گرانقدر شهدا ذیل برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در حال برگزاری است. در این دیدارها تندیس شهدا به خانواده هایشان اهدا و از آن ها برای حضور در اجلاسیه دعوت می شود.

وی اظهار کرد: در فرصت باقیمانده تا اجلاسیه باید تندیس ها به خانواده معظم شهدا اهدا شود و  ما این مانور بزرگ را همزمان با هفته دولت و حضور در منزل شهیدان شیخ هدایتی آغاز کرده ایم.

محبوبیان در دیدار با خانواده شهید شیخ هدایتی، اذعان کرد: دیدار  و گفت و گو با خانواده و به ویژه والدین شهدا برای ما همواره خیر و برکت را به همراه داشته و حاوی نکات مهمی برای ادامه راه در مسیر انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه افزود: روزگاری شهدا از همه ی داشته ها و دلبستگی هایشان چشم بسته و برای دفاع از خاک میهن جان خود را ایثار کردند و حالا ما وظیفه داریم از دستاورد بزرگ آن ها با پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، پاسداری کنیم.

مادر شهیدان شیخ هدایتی هم در این دیدار گفت: پسرانم عاشق شهادت بودند و هرگاه برای حضور در جبهه اعلام نیاز به نیرو می شد، داوطلبانه ثبت نام می کردند.

وی با بیان اینکه پسر کوچکم  7 سال مفقود الاثر بود، اظهار کرد: داوود 13 ساله و دانش آموز بود که با دستکاری شناسنامه اش به جبهه رفت و بعد از 5 سال دفاع از خاک کشور، سال 67 در جزیره مجنون به شهادت رسید، اما پیکرش  بعد از 7 سال به خانه بازگشت. 

 مادر شهیدان شیخ هدایتی با اشاره به شهادت فرزند دیگرش، افزود: محمود 21 ساله و دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه تهران بود که سال 65 در شلمچه به شهادت رسید. وصیت کرده بود هیچگاه امام را تنها نگذاریم و همواره حجاب خود را رعایت کنیم.

در پایان این دیدار، تندیس 2 شهید معظم به مادر گرانقدرشان اهدا شد.

tandiss1

tandiss1

tandiss1

tandiss1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه