رونق اقتصادی برای ما یک جبر است/ باید به فضای کسب و کار گلستان سرعت ببخشیم

وزیر کشور با بیان اینکه فضای کسب و کار در گلستان آغاز شده و باید به روند آن سرعت بخشید، گفت: رونق اقتصادی دیگر برای ما یک انتخاب نیست بلکه یک جبر است. ما وارد رقابتی نفس گیر برای بهبود اوضاع اقتصادی شده ایم که چاره ای جز مقاومت و پیروزی نداریم. 

به گزارش زرین نامه؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، در آیین افتتاح متمرکز پروره های هفته دولت علی آبادکتول بیان کرد: دنیا پذیرفته است که اسلام دین برتر و خدشه ناپذیری است اما در زمینه اینکه آیا می تواند بنیان های قوی اقتصادی ایجاد کند یا خبر، هنوز شبه دارد و ما باید با اجرای عملی اقتصاد مقاومتی که الگوی آن از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه شده، در صحنه عمل ثابت کنیم که حکومت اسلامی می تواند اقتصادی قوی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت به اقتصاد مقاومتی ایمان دارد، اظهار کرد: رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، در دستور کار دولت قرار گرفت و ستاد تسهیل تشکیل شد که بر این اساس ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات تا پایان شهریور ماه  به عنوان سرمایه در گردش به صنایع کوچک و متوسط کشور پرداخت می شود. 

رحمانی فضلی افزود: رئیس جمهور و معاون اول به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی هر هفته جلسه‌های متعددی در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار می‎کنند. در روزهای گذشته نیز در همین راستا یک وزیر به عنوان جانشین اقتصاد مقاومتی در استان‎ها تعیین شد که در گلستان این امر به دکتر ربیعی که هم وزارتخانه پرقدرتی داشته و هم فردی علاقمند و پرتلاش است واگذار شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از لحاظ تئوری کاملاً پذیرفته شده، اما باید آن را در همه جای کشور اجرایی کنیم، خاطر نشان کرد: امید و حرکت در رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در گلستان ایجاد شده است که باید با برنامه ریزی مناسب، به روند آن سرعت ببخشیم.

وزیر کشور در پایان سخنان خود بیان اینکه 100 اختیار از وزارتخانه‎ها به استان‎ها تفویض شده است، تاکید کرد: نگاه دولت این است که استان‎ها به جایگاه اصلی خود دست یابند و با تکریم مردم کار خود را در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی با قوت بیشتری دنبال کنند.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم وزیر کشور از چاپ و نصب بنرهای تصویر خود در سطح استان گلستان گلایه کرد و گفت: توصیه من این است که فقط باید تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب که شخصیت‎ نخست کشور هستند و رییس جمهور به عنوان نماد ملی در مراسم ها نصب شود و چنین کارهایی برای سایر افراد خوب نیست.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه