دومین دوره چهارمین المپیاد کشوری دادرس به میزبانی گلستان برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: دومین دوره چهارمین المپیاد کشوری دادرس با شرکت ۳۱ تیم از سراسر کشور به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، الهام اختری اظهار داشت: دومین دوره چهارمین المپیاد کشوری دادرس ویژه تیم‌های برتر پسران جمعیت هلال احمر استان‌ها همراه با برنامه‌های فرهنگی آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: دور دوم چهارمین المپیاد کشوری دادرس با حضور ٣١ تیم از سراسر کشور از ١٥ تا ٢٥ این ماه در اردوگاه مهر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و به میزبانی گلستان در بندرانزلی انجام می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در دور نخست ١٥ استان و در دور دوم ١٦ استان با رقابت در آیتم‌های امداد و کمک‌های اولیه، چادرزنی و اسکان، پناه گیری و خروج اضطراری و حمل مصدوم به صورت رکوردگیری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌‎ریزی‌های مدون برای طراحی یک دوره المپیاد آماده همراه با اردوهای فرهنگی آموزشی، اظهار کرد: براساس تدوین برنامه کاری این دوره از المپیاد تعداد ٦٥ نفر از داوران و مربیان منتخب استان‌ها، با حضور در کارگاه‌های آموزشی با فراگیری به روزترین نکات در موضوع قضاوت و داوری المپیاد آماده، در کنار سرداوران به عنوان کمک داور ایفای نقش می‌کنند.

اختری افزود: دوره نخست چهارمین المپیاد کشوری دادرس نیز با حضور ٣١تیم برتر دختران به میزبانی استان اصفهان در اردوگاه مهر بندرانزلی آغاز و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

٢٥ نفر از کادر اجرایی از جمعیت هلال احمر گلستان میزبانی دوره دوم چهارمین المپیاد کشوری دادرس را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه