اولین همایش فصلی هنرمندان علی آباد کتول+ تصاویر

اولین همایش فصلی انجمن های فرهنگی و هنری علی آباد کتول برگزار شد تا هنرمندان 4 انجمن فعال این شهرستان هنرهای خود را در معرض نگاه یکدیگر قرار دهند و مسئولان فرهنگی هنری هم 2 کتاب از 2 شاعر شهرستان را رونمایی کنند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت السلام سید محمود میردیلمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول در اولین همایش فصلی انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان ما در جنگ تحمیلی تصویر زیبای شهادت را بر تارک تاریخ ایران اسلامی خلق کردند.

وی اظهار کرد: رشادت ها، ایثار ها  از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هنر زیبا و اصیلی بود که توسط جوانان این مرز و بوم برای جهانیان به تصویر کشیده شد.

میردیلمی در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت انجمن ها در برنامه ریزی های این اداره، تصریح کرد: می خواهیم در راستای تعالی بخشیدن به هنر و فعالیت های هنری در کنار هم تبادل نظر کرده و به طور جمعی، تصمیم بگیریم.

وی اذعان داشت: مشارکت انجمن های فرهنگی هنری شهرستان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تصمیم گیری ها، می توانیم ضریب خطا و اشتباه را پایین بیاوریم و از طرفی هم به هنر، حیاتی مضاعف، پویایی و سرزندگی ببخشیم.

میردیلمی افزود: از این پس قرار است جلسات ماهانه انجمن های فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول برگزار و همایش فصلی انجمن ها نیز برگزار شود تا در آن  هر یک از انجمن ها به بیان گزارش عملکرد و برنامه های پیش روی خود بپردازند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد:  این اولین همایش فصلی انجمن ها بود و ممکن است با نواقص و کاستی هایی همراه باشد، اما قرار است در این برنامه ها کاستی ها را حل کرده و به سوی تعالی هنر در سطح شهرستان با همکاری همه ی هنرمندان گام برداریم.

رو نمایی از 2 کتاب شعر شاعران علی آباد کتول

در بخش پایانی این مراسم، 2 کتاب از 2 شاعر علی آباد کتول با نام های «ققنوس شو» اثر حجت نادرخانی و «بزم کوچه و ماه» اثر گلی دیلم کتولی رو نمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول در بخش رونمایی از این کتاب ها گفت:  خوشحالیم که کار ما با رونمایی 2 کتاب از 2 شاعر توانا و فعال شهرستان آغاز شده و حاصل زحماتشان به ثبت رسیده است.

به گزارش زرین نامه؛ در این همایش شاعرانی از انجمن قلم زرین اشعار خود را قرائت کردند و همچنین فتو کلیپی از نمای دیروز و امروز علی آباد کتول کاری از انجمن فیلم و عکس و فیلم کوتاهی هم از محمد نقابی عضو انجمن سینمایی حلقه برای حاضران اکران شد. در بخش حاشیه ای همایش هم نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان شهرستان علی آباد کتول به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد و به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان به این هنر، دایر خواهد ماند.

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

Anjoman1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه