زنگ گردشگری در علی‌آباد کتول نواخته شد+ تصاویر

همزمان با آغاز هفته گردشگری، زنگ گردشگری در دبستان دین و دانش روستای محمد آباد شهرستان علی آبادکتول به صدا در آمد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این مراسم گفت: کشور ایران در حوزه گردشگری دارای سرمایه های بسیاری است که می تواند ما را در دستیابی به استقلال اقتصادی یاری کند تا در دوران اقتصاد مقامتی، اقتصاد بدون نفت را تجربه کنیم.

وی اظهار کرد: باید با تدوین کتاب های درسی و آموزشی، فرهنگ گردشگری سالم و حلال را در نسل‌های آینده کشور نهادینه سازیم تا دانش آموزان امروز تبدیل به کارآفرینانی موفق حوزه گردشگری آینده شوند.

فرماندار علی‌آبادکتول در بخش دیگری از سخنان خود پتانسیل‌های این شهرستان  را در 3 حوزه کشاورزی، گردشگری و فرهنگی و آموزشی قابل توجه برشمرد و تاکیدکرد: این پتانسیل‌ها باعث شده علی‌آبادکتول در استان و کشور به خوبی بدرخشد.

 تجری مفرد خاطر نشان کرد: با اقداماتی که در بخش زیرساخت‌های گردشگری انجام شده، میزان ماندگاری و اقامت مسافران و گردشگران در سال های اخیر به نحو قابل قبولی افزایش یافته که طبعاً به روند توسعه اقتصادی شهرستان کمک بزرگی کرده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی‌آبادکتول هم در این مراسم اظهار کرد: امروز آغاز هفته گردشگری است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در این شهرستان برگزار می شود.

عباس عنایت  اضافه کرد: شعار ملی روز اول هفته گردشگری، «گردشگری برای همه - همه برای گردشگری» است که در همین راستا زنگ گردشگری در مدرسه خیّر نیک‌اندیش حاج محمد علی دیلمی روستای محمدآبادکتول نواخته شد.

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

Gardeshabad1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه