انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان شاهد برگزار شد+ تصاویر

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان پسرانه شاهد (متوسطه اول) با حضور خانواده های دانش آموزان، معاونت مالی اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول و قاسمعلی شکی از پیشکوستان انجمن اولیا و مربیان در تالار بوستان این شهرستان برگزار و اعضای این انجمن مشخص شدند.

به گزارش زرین نامه؛ محمد کوثری مدیر دبیرستان شاهد حضور پر رنگ خانواده ها را در این انتخابات نشان از توجه به آینده و سرنوشت فرزندان شان دانست و اظهار کرد: متاسفانه برخی خانواده ها انجمن اولیا را با دریافت کمک های مالی برابر می دانند و از شرکت در این جلسات خودداری می کنند که خوشبختانه این نگاه در خانواده های مدرسه شاهد وجود ندارد و حضور چشمگیر خانواده ها در این مراسم هم به همین دلیل است.

وی درباره اعتماد آموزشی به دبیرستان شاهد، گفت: با وجود تاسیس مدرسه نمونه در شهرستان و جذب دانش آموزان نخبه در این مدرسه، در سال جاری شاهد رشد 10 درصدی ثبت نام در دبیرستان شاهد بودیم که نشان از اعتماد خانواده ها به سطح کیفی آموزش در این دبیرستان است. 

کوثری همچنین با تاکید به نقش و اهمیت انجمن اولیا و مربیان در روند تحصیلی دانش آموزان، اذعان کرد: انجمن اولیا و مربیان یکی از نهاد های مهم در آموزش و پرورش است که در کنار کادر مدرسه می تواند راهگشای بسیاری از معضلات آموزشی و غیر آموزشی مدرسه باشد.  

وی افزود: انجمن اولیا و مربیان دارای بیش از 16 هدف مشخص است که از آن ها می توان به تامین مشارکت فکری، فرهنگی، عاطفی و آموزشی اولیا و تقویت، هماهنگی و هم سویی تربیتی و آموزشی خانه و مدرسه، جلب همکاری اولیای دانش آموزان برای مشارکت و کمک و ارتقای کیفیت فعالیت های مربوط و ارائه پیشنهادهای لازم به مدیر مدرسه، همکاری و مشارکت با مدیر مدرسه در اجرای فعالیت های پرورشی، برگزاری اردوهای دانش آموزی و بازدید از مراکز علمی اشاره کرد.

در ادامه مراسم حاج قاسمعلی دنکوب رییس انجمن اولیا و مربیان سال گذشته با تشکر از ریاست بنیاد شهید، فرهنگیان و کادر دبیرستان شاهد، گفت: شرکت در فعالیت های فرهنگی مدرسه باقیات الصالحات است و این فعالیت ها هر ثمره ای داشته باشد، خانواده ها هم در ثواب آن شریک هستند. وی همچنین تعامل بیشتر خانواده ها با مدرسه را خواستار شد. 

در پایان مراسم از اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته قدردانی شد و انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار شد. پس از شمارش آراء آقایان نورعلی علمشاهی، قاسمعلی دنکوب، غلامرضا حاتمی، ابوالقاسم زنگانه و محمد مهدی درویشی به عنوان اعضای اصلی انجمن انتخاب گردیدند.

entekhabdan1

entekhabdan1

entekhabdan1

entekhabdan1

تهیه و تنظیم: انجمن خبرنگاری کانون شهید بهشتی علی آباد کتول

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه