لغو نشست فرماندار علی آباد کتول با مردم برفتان/ حل مشکل آب شاید وقتی دیگر!

نشست فرماندار شهرستان علی آباد کتول برای حل مشکل آب برفتان با اهالی این روستا لغو شد، این در حالی است که وی امروز شخصاً برای حضور در روستا و بررسی این مشکل قول مساعد داده بود.

به گزارش زرین نامه؛ مدتی است که کمبود شدید آب آشامیدنی در روستای برفتان از توابع بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول به مشکلی حاد در این روستا تبدیل شده است تا آن جا که پای اهالی این روستا را برای اعتراض به وضع موجود به فرمانداری کشاند.

اعتراض اهالی روستای برفتان مقابل فرمانداری علی آباد کتول امروز در حالی رخ داد که فرماندار در همین ساعت میزبانی نشست هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن را با حضور معاون فرمانداران استان گلستان عهده داشت. 

همزمانی تجمع و اعتراض اهالی روستای برفتان مقابل فرمانداری علی آباد کتول با ساعت نشست هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن  که با حضور معاون فرمانداران استان گلستان در این شهرستان، باعث شد فرماندار برای آرام کردن معترضان، قول دهد که امشب در حسینیه روستای برفتان حاضر شود و برای حل مشکلات آب آشامیدن، چاره ای بیاندیشد.

اما تنها پس از گذشت ساعاتی از این وعده و تنها یک ساعت مانده به برگزاری مراسم، اعلام شد امکان حضور فرماندار شهرستان در برفتان نسیت چرا که وی می خواهد در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شود.

اگر چه علت خلف وعده و عدم حضور  احمد تجری مفرد میان مردم برفتان حضور در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام شده است، اما شنیده ها حاکی از مسائل دیگری است، چرا که برنامه سوگواری امام حسین (ع) مصلی امام رضا (ع)، امشب ساعت 21 از شبکه گلستان پخش می شد  و نشست با اهالی روستا قرار بود ساعت 20 برگزار شود.

برخی معتقدند زمزمه های تغییر تجری مفرد در روزهای آینده دلیل عدم حضور وی در برفتان است و فرماندار نشست خود با مردم این روستا را لغو کرده است تا در آخرین روزهای عمر مدیریتی خود قولی ندهد که زمانی برای تحقق آن نداشته باشد.

بر اساس این شنیده ها احتمالاً  تجری می خواهد حل مشکل آب روستای برفتان را به فرماندار بعدی محول کند و حل مشکل آب شاید وقتی دیگر!

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه