ناشی گری هتاکان و تیری که به سنگ خورد/ پیگیری قضایی مداحانی که تهمت شنیده اند

برخی از مداحانی که در جریان تخریب آنان چک های 20 میلیونی منتشر شده بود از پیگیری قضایی خود خبر دادند.

به گزارش زرین نامه به نقل از پاسرو؛ قضیه انتشار 4 چک 20 میلیون تومانی و ادعای هتاکانی که سعی داشتند اینطور جلوه دهند که این چک ها از سوی شهرداری به مداحان سرشناس اهل بیت(ع) اعطا شده با گافی که در چک ها بکار برده بودند موجب رسوایی هتاکان شد.

این اقدام نابخردانه و عنادگونه هتاکان که به عقیده برخی با اغراض سیاسی و تخریب شهردار تهران و مقاصد شوم ضد دینی برای تخریب ذاکرین اباعبدالله(ع) طراحی شده بود با توجه به اینکه هتاکان از اسم شناسنامه ای «حاج محمود کریمی» و «حاج سعید حدادیان» بی خبر بودند و روی چک نام عرفی آن ها را نوشته بودند به زودی رنگ باخت و این جریان مغرض را بی آبرو کرد اما برخی مداحان با مواضعی که گرفتند از اعاده حیثیت و پیگیری قضایی موضوع خبر دادند.

محمدرضا طاهری: پس از پیگیری قضایی معلوم می شود چه کسی چک ها را صادر کرده است

محمدرضا طاهری، یکی از 4 مداحی که مورد تهمت قرار گرفته بود در مصاحبه ای با سایت راه دانا گفت: شهرداری اگر بخواهد چکی صادر کند با یک امضا که صادر نمی‌کند؛ چند امضا و مهر برای صدور چک در شهرداری نیاز است، این موضوع را از طریق قضایی پیگیری می‌کنیم و دوستان قرار است که پیگیری‌های لازم را از طریق دستگاه قضا و پلیس فتا انجام دهند.

طاهری گفت: پس از پیگیری‌های دستگاه قضا مشخص می‌شود که چه کسی چک‌ها را صادر کرده و چه کسی این مبالغ را دریافت کرده است.

حاج منصور ارضی: تهمت از روزی که شیطان پیدا شد باب است/ من برای مداحی پول نمی گیرم

حاج منصور ارضی از مداحانی بود که به تهمت در حق همکارانش واکنش نشان داد و در مصاحبه با 20:30 گفت: این تهمت ها از روزی که شیطان پیدا شد باب است، من در دریافتی هیچ مداحی ندیدم مبالغ آنچنانی بگیرد، خیلی دروغ می گویند من از چهل سال پیش دروغ های دشمن و بهاییت را به عینه دیده ام.

حاج منصور ارضی افزود: استاد ما گفت امام حسین(ع) را به پول نفروشید امام حسین(ع) می تواند شما را تامین کند همین هم شد، من خودم پول گرفتن برای مداحی را در مسلک خودم حرام می دانم، من حقوق تامین اجتماعی می گیرم و یک موسسه ای را نیز می گردانم.

اگر چکی بنام سعید حدادیان باشد به من نمی رسد چون اسم من علی اصغر است!

حاج سعید حدادیان نیز در گفت و گویی با فارس ابراز کرد: از سال ۷۲ تاکنون، برای مداحی صحبتی از پول نکرده‌ام. همچنین اگر چکی به نام سعید حدادیان باشد به من نمی‌دهند، چون اسم من در شناسنامه «علی‌اصغر» است!

وی افزود: برای اطلاع آن‌هایی که این شایعه را دست به دست می‌کنند، باید بگویم در حال حاضر، کل موجودی بنده در بانک تجارت حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در بانک ملی ایران هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

حاج سعید حدادیان متذکر شد: محرم امسال هم فقط یک جلسه رزمندگان اسلام غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) می‌روم که این بزرگواران اگر پولی از من نگیرند، خیالتان راحت که پولی هم نمی‌دهند!

شهرداری تهران: استعلام حساب دریافت شد/ تصاویر مربوط به حساب شخصی به نام «ر.ل» است

لازم به ذکر است رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران نیز در مصاحبه ای به این خبر واکنش نشان داد و گفت: بنا بر استعلامی که از بانک شهر گرفته شد، تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام آقای «ر.ل» یک شهروند تهرانی است که چکی از بانک اقتصاد نوین را به حساب خود واریز و درخواست چهار برگ چک بانکی در وجه افراد می‌کند؛ نه آن فرد و نه آن حساب‌ها هیچگونه ارتباطی با شهرداری تهران نداشته و ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه