معرفی ۷۷ واحد تولیدی علی آباد کتول به بانک ها/ تنها ۵ واحد تسهیلات دریافت کردند

رییس صنعت و معدن علی آباد کتولگفت: 77 واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کردیم، اما تنها 5 واحد موفق به دریافت وام شدند.

به گزارش زرین نامه؛ هومن هادیان در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید علی آباد کتول که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: 92 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان علی آباد کتول وجود دارد، که بعد از بررسی پرورنده آن ها، تعداد 77 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اعطای تسهیلات بانکی برای خروج از رکود واحد های صنعتی و تولیدی که به هردلیل دارای مشکل بوده اند، نیازی اساسی است.

فرماندار علی آباد کتول هم در این نشست گفت: بانک ها باید در پرداخت تسهیلات و رفع موانع از سر راه صنایع همکاری کرده و در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بزرگ، کوچک و متوسط اهتمام داشته باشند.

احمد تجری مفرد رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان را وظیفه ای مهم دانست و افزود: حمایت، جلو گیری از تعطیلی، بررسی علل رکود یا توقف، رفع موانع مربوط به اشتغال و بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی اولویت اول و وظیفه ما است.

وی تاکید کرد: باید برای اشتغالزایی هر چه بیشتر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهتمام داشته باشیم، چرا که حرکت در مسیر تحقق این امر مهم، زمینه ساز رفع مشکلات تولید کنندگان است. با برخورد غیر کارشناسانه با مشکلات، نه تنها  مشکلات حل نمی شوند بلکه مشکلی بر مسائل افزوده می شود.

در ادامه جلسه صاحبان واحدهای تولیدی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و موضوعاتی از جمله بدهی معوق بانکی، درخواست سرمایه در گردش، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی را از جمله مشکلات خود مطرح کردند.

sanat1

sanat1

sanat1

sanat1

sanat1

sanat1

sanat1

sanat1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه