اهدای تندیس به برادر «شهید رمضانپور» در محمد آباد کتول+ تصاویر

تندیس اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان به برادر شهید نادعلی رمضانپور در روستای محمد آباد کتول اهدا شد.

به گزارش زرین نامه؛ در ادامه ی اجرای برنامه‌ های اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان نماینده بنیاد شهید علی آباد کتول و دهیار روستای محمد آباد کتول با برادر شهید نادعلی رمضانپور دیدار کرده و تندیس این اجلاسیه را با تصویر همان شهید تقدیم وی کردند.

محمد دیلمی دهیار محمد آباد کتول در این دیدار گفت: این روستا 13 شهید دارد که همچون ستارگانی راهگشای اهالی این روستا هستند.

وی اظهار کرد: شهدا از داشته های خود و بهترین سال های زندگیشان گذشتند و با دست های خالی به دل دشمن زدند تا امروز میهن از چنگال نامحرمان در امان بماند. حال امروز برماست که از این میراث به درستی دفاع کنیم و در مسیر رشد و پیشرفت آن گام برداریم

حجت الاسلام والمسلمین قاسم دنکوب نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران علی آباد کتول نیز در این دیدار گفت: دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا یکی از افتخارات ماست. امروز نیز اهدای تندیس اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان بهانه ای شد تا این دیدارها تازه شود.

وی اذعان داشت: زندگی و سیره شهدا سراسر درس و حکمت است که می توان با این چراغ های روشن، مسیر زندگی را یافت و به سمت کمال انسانیت حرکت کرد.

یاد شهدا نباید تنها در خاطره ها بماند

عباس رمضانپور درباره برادر شهید بزرگوارش گفت: خیلی پاک و ساده بود و دلی زلال داشت هر کسی برادرم را می دید امکان نداشت که به او علاقمند نشود. هنگام جنگ هم از جان و دل دوست داشت که به جبهه برود و از خاک میهن و ناموس خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه شهید رمضانپور جوانی فعال و مذهبی بود، افزود: این شهید گرانقدر در مراسم های مذهبی روستا همیشه حضور داشت، ایشان اولین فوتبالیست روستا بود، جوانان را به انجام ورزش تشویق می کرد و توانسته بود خیلی ها را با خود همراه کند.

رمضانپور با تاکید بر اینکه یاد شهدا باید در ذهن و عمل تثبیت شود، بیان کرد: یاد شهدا نباید تنها در خاطره ها بماند، بلکه در ذهن و عمل باید پدیدار شود، وقتی که می توانند راه درست و نادرست را در زمان گمراه شدن با توسل بر آن ها به ما نشان دهند.

درباره شهید رمضانپور

شهید نادعلی رمضانپور در روستای محمد آباد کتول دیده بر جهان گشود و در اسفند 1364 در منطقه جنگی سومار حین خدمت مقدس سربازی اش که با دوران جنگ تحمیلی همزمان بود، به شهادت رسید.

ejlaseh1

ejlaseh1

ejlaseh1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه