آمادگی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی علی آباد کتول برای مناظره با زیباکلام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی علی آباد کتول در واکنش به سخنرانی تحریک آمیز و توهین به دستاوردهای ملت بزرگ ایران،آمادگی خود برای برگزاری مناظره با معتقدان دوستی و دلسوزی آمریکای جهانخوار را اعلام کرد.

به گزارش زرین نامه؛ در این بیانیه آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

دولت آمریکا در هیچ کشوری، میان هیچ ملتی، یک وجهه عمومی ندارد. «مرگ بر آمریکا» دیگر جزءشعارهای اختصاصی ملت ایران نیست در بسیاری از کشورها گفته می شود.(امام خامنه ای مد ظله العالی)22/5/1391

در شرایطی که به برکت نور درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، پرده از چهره تزویر شیطان بزرگ، آمریکای جنایکار برداشته شده و ملت ایران علیرغم تحمل جراحت¬های ناشی از 37 سال اقدامات خصمانه و همه جانبه آمریکا علیه خود، در حال آماده شدن برای برگزاری یوم الله 13 آبان است.

روزی که دانشجویان پیرو خط امام (ره) به سال ها دخالت آشکار و پنهان آمریکا در ایران پایان دادند که هر کدام سر فصل مهم و سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب و مبارزه ملت ایران علیه استبداد و استکبار و... بوده، برهیچ کس پوشیده نیست اما در میان این وقایع و رخداد ها، تسخیر سفارت  آمریکا و بازداشت جاسوسان آمریکایی به مدت 444 روز می توان اوج آگاهی دانست و بیداری مردم ایران در مبارزات با استکبار جهانی ارزیابی کرد.

مبارزه ای که ناشی از درک عمیق و احساس مسئولیت بوده و این واقعه که نماد استکبار ستیزی ملت ایران و نفی سلطه قدرت های استکباری به سرعت ابعادی گسترده پیدا کرد، به طوری که حضرت امام خمینی (ره) آن راانقلاب دومی نامیدند که از انقلاب اول بزرگتر بود.

شاهد آن هستیم که گروهی تحت عنوان شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان علی آباد کتول، در قالب برگزاری یک میتینگ سیاسی و نام گذاری و طراحی پوستر این میتینگ به صورت کاملا موهون و با دعوت از صادق زیبا کلام که با وجود روشن بودن تمامی جنایات آمریکا، باز هم توهم دوستی آمریکا با ملت ایران را دارد، ضمن زیر سوال بردن دستاوردهای عظیم ملت عزیز ایران، دست به تحریک احساس ملت با غیرت و انقلاب به ویژه جامعه دانشگاهی زده¬اند. 

این در حالی است که طی چند روز گذشته مجلس شورای اسلامی با قرائت نتیجه طرح تحقیق و تفحص از روند اجرای برجام، اسناد بدعهدی و استکبارگری آمریکا در روند اجرای برجام را  افشا نمود و دیگر بهانه ای برای القاء توهم دوستی آمریکای گرگ صفت را به جامعه ایران نخواهد داد.

از این رو دانشجویان دانشگاه های شهرستان علی آباد کتول و افسران جوان جنگ نرم، ضمن محکوم نمودن این نوع اقدامات تحریک آمیز و هشدار نسبت به عواقب توهین به دستاوردهای ملت بزرگ ایران، درخواست برخورد قاطع با توهین کنندگان به ساحت ملت ستم دیده ایران را داریم و از همین جا آمادگی خود را برای برگزاری جلسه مناظره و کرسی آزاد اندیشی با حضور کارشناسان انقلابی برای نقد نظرات توهم آمیز معتقدان دوستی و دلسوزی آمریکای جهانخوار را اعلام می داریم.

والسلام عیکم ورحمته و برکاته»

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان علی آباد کتول

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه