آمریکا قابل اعتماد نیست/ ما راه شهدا را ادامه می دهیم

دانش آموزان انقلابی علی آباد کتول امروز به مصلی امام رضا (ع) این شهرستان آمدند تا با محکومیت سیاست های نظام سلطه، بگویند: آمریکای سلطه جو هیچ وقت قابل اعتماد نبوده، ما زیر بار ذلت نمی رویم و راه شهدای انقلاب اسلامی را تا آخر ادامه می دهیم.

 فاطمه اسلانی دانش آموز سال دوم دبیرستان تکتم علی آباد کتول در حاشیه مراسم بزرگداشت روز 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه درباره انگیزه حضورش در این مراسم، گفت: ما پرچم دانش آموزان و دانشجویان شهید انقلاب اسلامی را در دست گرفته و راه آن ها را همچنان ادامه می دهیم. امریکا کشوری است که ظاهر خود را زیبا ساخته اما در باطن خود افکاری سیاه و پلید دارد و همواره برای کسب منافع خود کشورهای مختلف را به جان هم می اندازد که این از ذات پلیدش سرچشمه می گیرد.

فاطمه علی آبادی دانش آموز سال سوم هنرستان مجتهده امین هم اظهار کرد: ما امروزآمده ایم تا به همه بگوییم آمریکا قابل اعتماد نیست و در همیشه برای تامین منافع خود به ملت های دیگر ضربه زده است. مردم و مسئولین ما باید هوشیار و با بصیرت بوده و به آمریکا اجازه دخالت در امور کشورمان را ندهند.

الهه پلنگی دانش آموز سال سوم دیگر هنرستان مجتهده امین نیز عنوان کرد: ما امروز آمده ایم تا به آمریکا بفهمانیم راه شهدا را ادامه داده و همواره پشتیبان رهبرمان عزیزمان هستیم. ما هیچگاه با برنامه های امریکا، این شیطان بزرگ همراه نخواهیم شد.

حسین نادری از دانش آموزان سال سوم دبیرستان شاهد به خبرنگار ما گفت: ما تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده و مسیر خونین شهدای نظام اسلامی را ادامه می دهیم. تسخیر لانه جاسوسی امریکا به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دومی بود که باید همیشه یادش زنده بماند تا بدانیم امریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست.

عرفان علمشاهی دانش آموز سال دوم دبیرستان نمونه امام خمینی (ره) اذعان کرد: سفارت امریکا در ایران روزنه نفوذ به کشورمان بود که دانشجویان و دانش آموزان انقلاب آن روز با ایثار جان خود این روزنه را بستند. ما با بزرگداشت این روز می خواهیم بگوییم راه آن ها هنوز هم رهرو دارد. 

وی درباره امریکا اظهار کرد: امریکا یک سلطه گر بزرگ است که به دنبال دردست گرفتن قدرت در همه ی کشورهاست، اما با تیزبینی رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم کشورمان، هنوز نتوانست و نخواهد توانست بر ما پیروز شود. ما باید با الگوگیری از شجاعت و اراده شهیدانی مانند شهید حسین فهمیده مقابل ابرقدرت ها ایستاده و اجازه دخالت در امور کشورمان را ندهیم.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه