نقش واشنگتن در سرطان چپ گراهای آمریکای لاتین + تصاویر

زرین نامه: هوگو چاوز رئیس جمهور سوسیالیست ونزوئلا در اثر ابتلا به بیماری سرطان در گذشت. وی چند ماه پیش از مرگ خود فرضیه ای را مطرح کرد که اکنون وارد فاز تازه ه ای شده است.

چاوز مبتلا شدن شش رهبر آمریکای لاتین به سرطان که با مواضع واشنگتن سر ناسازگاری دارند را عجیب دانست و گفت: اصلا غیر قابل باور نیست که فکر کنیم ایالات متحده تکنولوژی نا شناخته ای دارد که به وسیله آن می تواند مخالفین خود در امریکای لاتین را به سرطان مبتلا کرده و آنها را از پای در آورد.

به هر حال گرچه واکنش ها به ادعای چاوز در آن روز متفاوت بود اما انتشار اخبار و اسنادی مبنی بر آزمایشات متعدد واشنگتن بر روی نمونه های انسانی در خصوص تاثیرات ویروس های مختلف و آزمایشات هولناک بر روی انسان این ادعای رئیس جمهور فقید ونزوئلا را بیشتر قابل پذیرش می کند.

پورتوریکو میزبان ویروس های امریکایی سرطان

در سال ۱۹۳۱ دکتر رودز (Cornelius Rhoads) ماموریت داشت تا تحقیقات خود را بر روی سرطان تکمیل کند، وی با دریافت بودجه‌ای از بنیاد راکفلر مردم پورتوریکو را انتخاب کرد و پس از مبتلا کردن آنها به سرطان به آزمایش‌های خود پرداخت. این آزمایش‌ها ده‌ها مورد مرگ را در پی داشت. رودز بعدها نائب رئیس انجمن سرطان آمریکا انتخاب شد.

دیوکسیدین در ویتنام

dow chemical کمپانی آمریکایی است که با بودجه ای کلان تاثیر عامل نارجی را بر روی انسان آزمایش کرده است. این عامل یکی از کشنده ترین متریال های شیمیایی در تسلیحات کشتار جمعی است است که ارتش ایالات متحده در جنگ ویتنام آن را به کار برده است. حتی نگاه کردن به تصاویر اثرات آن بر روی نوزادان و مردم بی دفاع سخت است. کلیگمن (Dr. Albert Kligman) مامور انجام این آزمایشات بوده است.

طرح ضد بشری پیپر کلیپ paper clip

بعداز جنگ جهانی دوم واشنگتن پژوهشگران فعال در تحقیقات مربوط به تولید سلاح های میکروبی و زیستی و نیز کسانی که در مطالعه بر روی بشر مهارت داشتند را از کشورهای دیگر به ایالات متحده آورد و با دادن پاسپورت هایی که وجود خارجی نداشتند آنها را برای گسترش فناوری تولید سلاح های بیولوپیک به کار گرفت. پروژه پیپر کلیپ طرحی بود که در قالب آن این پژوهشگرها به وسیله تجهیزاتی که در اختیارشان قرار داده شد جنایت انسانی را در خاک آمریکا رقم زدند.

سفلیس در گواتمالا

عذر خواهی مضحک هیلاری کلینتون در اکتبر 2010 بابت آلوده کردن مردم گواتمالا به ویروس سفلیس برای انجام آزمایش میزان کارایی پنیسیلین نمونه عجیب دیگری است که می شود برای اثبات ادعای چاوز فقید بدان اشاره کرد. در این پروژه بعد از مبتلا کردن مردم گواتمالا کارهای درمانی آغاز شد اما به دلیل به حد نساب نرسیدن شاخص های پروژه اما عده‌ای از افراد آلوده شده بدون درمان‌‌ رها شدند.

آزمایش‌های مربوط به کنترل ذهن، آزمایش گاز خردل بر روی سربازان در اتاق‌های گاز، بمباران شیمیایی مردم، بررسی اثرات بمب اتمی بر روی انسان، آزمایش‌های پرتودهی بر روی انسان، پروژه کلیماکس،گرد و غبار اتمی در اقیانوس آرام، تاسکیگ و جدیدا هم سلاح هارپ از جمله سوابق دیگر کاخ سفید در جنایات ضد بشری از این دست است.

ابتلای رهبران چپگرای آمریکای لاتین به سرطان

خانم كريستينا فرناندز رييس جمهوري آرژانتين سرطان دارد. آقاي لولا داسيلوا رييس جمهوري سابق برزيل نيز به بيماري سرطان مبتلا شده است و گفته مي شود خانم ديلما روسف رييس جمهوري كنوني برزيل نيز به بيماري سرطان مبتلا بوده است. هوگو چاوز هم بعد از چندین ماه دست و پنجه نرم کردم با سرطان از دنیا رفت.

کریستسانا فرناندز رئیس جمهور آرژانتین

هوگو چاوز پیش از مرگ مدعی شد كه شايد ايالات متحده آمريكا رهبران چپگراي آمريكاي لاتين را به بيماري سرطان مبتلا مي كند.
چاوز اين سخنان را در واكنش به ابتلاي برخي رهبران چپگراي آمريكاي لاتين در ماه ها و سال هاي گذشته به بيماري سرطان مطرح كرد. وی در واكنش به ابتلاي جمعي از رهبران چپگراي آمريكاي لاتين این سوال را مطرح کرد که آیا آمریکایی‌ها با تکنولوژی خاصی مشغول سرطانی کردن رهبران چپ‌گرای آمریکای لاتین هستند؟

لولا داسيلوا رييس جمهوري سابق برزيل

رييس جمهوري ونزوئلا با اشاره به اينكه نمي خواهد فرد يا كشوري را در اين زمينه متهم كند گفت:" آیا این عجیب است که فکر کنیم آنها ( آمريكا) تکنولوژی خاصی در اختیار دارند که می‌توانند با آن عده‌ای را به سرطان مبتلا کنند و تا به حال هم کسی درباره آن تکنولوژی چیزی نشنیده باشد"

 

ديلما روسف رييس جمهوري كنوني برزيل

آمریکا رهبران آمریکای لاتین را بیمار کرده است

زوگانف رهبر حزب کمونیست روسیه روز چهارشنبه در مصاحبه با کانال تلویزیونی «روسیه ۲۴» گفت: چطور شد که به طور همزمان شش رهبر کشورهای آمریکای لاتین مخالف با سیاست‌های آمریکا به یک بیماری (سرطان) مبتلا شدند.
«هوگو چاوز» رییس جمهوری ونزوئلا بامداد امروز چهارشنبه پس از مدت‌ها تحمل بیماری سرطان در سن ۵۸ سالگی درگذشت. زوگانف گفت: این کشور‌ها برای ایجاد بلوکی مستقل و با نفوذ در منطقه تلاش می‌کنند.
رهبر حزب کمونیست روسیه افزود: این یک مساله تصادفی نیست و باید به آن رسیدگی شود و کنترل بین المللی در تحقیقات پیرامون این مساله ضروری است.

در همین حال به گزارش ریانووستی، «دمیتری پسکوف» سخنگوی رییس جمهوری روسیه از اظهار نظر در باره اظهارات زوگانف خودداری کرد و گفت: نمی‌توانم در این باره سخنی بگویم. اما به هر حال او هم ادعای دخالت آمریکا در این زمینه را رد نکرد. / مرصاد

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه