مدیران فرهنگی حرمت دهه آخر صفر و عزاداران اهل بیت (ع) را حفظ کنند

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول در واکنش به اکران فیلم های طنز در سینمای تازه تأسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نصب بنرهای تبلیغاتی آن در سطح شهر، گفت: مدیران فرهنگی حرمت دهه آخر ماه صفر و عزاداران اهل بیت (ع) را نگاه دارند.

سرهنگ محمود بیات در گفت و گو با زرین نامه بیان کرد: ماه محرم و صفر، ماه حزن و اندوه عاشقان اهل بیت (ع) است و همه ی مردم مسلمان این روزها در عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به سوگ نشسته اند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت عزاداران در این ماه، اظهار کرد: اکران فیلم های طنز در سینمای تازه تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نصب بنرهای تبلیغاتی آن در سطح شهر، بی حرمتی به عزاداران حسینی در شهرستان مومن و شهید پرور علی آباد کتول است که باید از وقوع آن جلوگیری شود.

بیات تاکید کرد: ما مخالف اکران فیلم های طنز و شادی مردم نیستیم، اما از آنجا که هر چیزی زمان خاص خود را دارد، وقت شادی و اکران فیلم های طنز هم، ماه محرم و صفر نیست. ما در این دهه، اربعین حسینی، رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را پیش رو داریم که شایسته است حرمت این روزها حفظ شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای اجرای مراسم های فرهنگی- مذهبی در دهه آخر ماه صفر، گفت: مدیران فرهنگی شهرستان از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که خود از متولیان اصلی فرهنگ است، حرمت دهه آخرماه صفر را حفظ کرده و در صورت علاقمندی به  اکران فیلم در سینما، حتماً از فیلم های متناسب با این روزها استفاده کند تا سبب حرمت شکنی اهل بیت (ع) و عزداران نشود.

eteraz bayat2

انتهای پیام/ 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه