قانون توزیع آگهی‌ها در دستگاه‎های اجرائی گلستان اجرا نمی‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: دستگاه‎ها در توزیع آگاهی‎ها به بخشنامه‎های داخلی استناد می‎کنند اما قانونی در زمینه توزیع آگهی‎ها داریم که باید دستگاه‎ها از آن تمکین کنند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام علی‎اصغر فضیلت ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان اظهار داشت: براساس دعوتی که انجام شد موضوع این کارگروه راهکارهای پیگیری مسائل و مطالب مضر وحدت و امنیت است.

وی با بیان اینکه راهکارهای پیشگیری از رفتارهای مضر رسانه در به دو بخش تقسیم می‎شود، افزود: یک بخش راهکارها بهرمندی ایجابی و صلبی است و فکر می‎کنم ظرفیت ایجابی زیادی در این راستا داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  به تمکین به قانون در راستای تقویت رسانه‎ها در بعد تامین امنیت اشاره کرد و یادآور شد:  این حرف درستی است که رسانه معیشت شان تامین نباشد.

فضیلت به  توزیع آگهی‎ها مستمر رسانه‎ها اشاره کرد و گفا:  دستگاه‎ها در توزیع آگاهی‎ها به بخشنامه‎های داخلی استناد می‎کنند ولی قانونی در زمینه توزیع آگهی‎ها داریم که باید دستگاه‎ها از آن تمکین کنند و توزیع آگهی را از کانال خود یعنی فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در صورتی که دستگاه‎های نسبت به این قانون تمکین نکردند در حساب‎های اقتصاد و دارایی مسائل مالی آنها را تائید نکنند، افزود: ما نمی‎گویم که دستگاه‎ها رسانه‎ها را تجلیل نکنند اما انتظار داریم هر گونه خدمات در حوزه رسانه با هماهنگی ارشاد انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: با بیان اینکه دستگاه‎ها برای رسانه‎ها بزرگداشت بگیرند اما به محوریت ارشاد توجه کنند تا در نشست‎ها از رسانه‎های که فاقد مجوز هستند مورد تجلیل قرار نگیرند.

فضیلت تاکید کرد: قانون‎گذار متولی آگهی را ارشاد معرفی کرده و  اگر نظام مقدس است باید قانون محترم شمرده شود و عدم تمکین قانون از سوی هر کسی باشد بی‎حرمتی به قانون و نظام است.

وی افزود: توجه به زیرساخت‎های ملی، توجه به رسانه‎ای که به اتحاد اسلامی و آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تقویت سازمان درون نظام،عدم تخریب قهرمانان و نخبگان جامعه، توجه به سرمایه فرهنگی و معنوی، پرداختن به همدلی و امید و نشاط افزایی، توسعه دانایی و تحقق اقتصاد مقاومتی در قالب شاخص‎هایی است که ارشاد تعیین کرده که در رسانه‎ها دنبال شود و برای تحقق آن برنامه‎ریزی انجام شده است./ تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه