کمک به نیازمندان دارای اثرات مثبت اجتماعی است

زرین نامه: معاون فرماندار علی آباد کتول گفت: کمک کردن به نيازمندان يکي از فضيلت هاي بزرگ انساني است که علاوه بر آثار فردي داراي اثرات مثبت اجتماعي در جوامع است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، ابراهيم احمدي در مراسم نمادين زنگ احسان و نيکوکاري در مدرسه ابتدايي وراهنمايي سماء با اشاره به اهميت کارهاي خير در زندگي انسان بیان داشت: دست گيري مستمندان از اصول اساسي اديان الهي است که در قرآن کريم بارها اين امر مورد اهميت قرار گرفته است.

وی افزود: کمک کردن به نيازمندان يکي از فضيلت هاي بزرگ انساني است که علاوه بر آثار فردي داراي اثرات مثبت اجتماعي در جوامع است چون رضايت پروردگار در کمک به انسان ها محقق مي شود و اين يکي از بارزترين خصيصه هاي انسان هاي بزرگ است.

احمدی اظهار داشت: در دين اسلام کمک به هم نوعان و دستگيري از نيازمندان سفارش زيادي شده و ائمه معصومين در تمام دوران زندگي خود با عمل به اين اصل اساسي و مهم در زندگي منشا خير و برکات فراواني براي جامعه اسلامي بوده اند.

معاون فرماندار يادآور شد: خداوند بعنوان خير مطلق در جهان، همانطوري که پروردگار نيکي و خير را براي بندگان به ارمغان آورده، بهتر است که ما نيز بتوانيم رضاي او را با کمک به همنوعان خود بدست آوريم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه