تجمع بزرگ بسیجیان در علی آباد کتول+ تصاویر

 تجمع برزگ بسیجیان علی آباد کتول به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول در این تجمع گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج مردمی توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد. نامی که پیش از آن در هیج جای دنیا استفاده نشده بود. 

وی با تشریح ماهیت بسیج مردمی، تصریح کرد: بسیج ریشه در قرآن دارد و بر اساس آیه 60 سوره انفال که باید همه ی مردم سرباز اسلام باشند، ایجاد شده است. همچنین بر اساس اصل 150 و 151 قانون اسلاسی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی برعهده بسیج و سپاه است، در همین راستا نیز بسیج ماموریت خود را از دوران جنگ تحمیلی تا مقابله با فتنه 88 و در حال حاضر نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی و موضوعات فرهنگی آغاز کرده و همواره فرمانبردار ولایت فقیه بوده است.

بیات با بیان اینکه  از بسیج به عنوان ذخیره امت اسلامی نیز یاد می شود، اذعان کرد: مدافعان حرمی که امروز در عراق و سوریه با گروه های داعش و تکفیری مبارزه می کنند، بسیجیانی هستند که از آن ها به عنوان ذخیره امت اسلامی نام برده می بریم.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه علی آباد کتول تصریح کرد: بسیج همواره بدون وابستگی به جناح های سیاسی در مسیر انقلاب اسلامی فعالیت کرده و در فعالیت های خود از رهبر معظم انقلاب پیروی می کند. ما در بسیج از دو بُعد انسان دوستانه مانند محرومیت زدایی و اردوهای جهادی و همچنین بصیرت افزایی مانند مقابله با حربه ها و فتنه های شوم دشمن فعالیت می کنیم.

بیات همچنین در ادامه با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی در سال 95، گفت: امسال 63 پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان راه اندازی و برای بیش از 200 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد. همچنین ساخت خانه محروم در 3 روستا، تامین آب آشامیدن روستای طاویر و اجرای بیش از 2000 روز اردوی جهادی در سال 95 بخشی از فعالیت های بسیج بوه است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های فرهنگی بسیج در سطح پایگاه های مقاومت خود، اظهار کرد: بیش از 850 حلقه صالحین در سطح پایگاه های بسیج شهرستان راه اندازی شده که در زمینه آشنایی و راه های مقابله با جنگ نرم دشمن، بصیرت افزایی و آموزش احکام اسلامی فعالیت می کنند.

رمضانعلی جمشیدی دادستان شهرستان علی آباد کتول نیز در این مراسم گفت: هرجا نیروی بسیج برای به کمک قوای سه گانه وارد میدان شده، کارها به بهترین وجه ممکن انجام شده است.

وی اظهار کرد: با وجود برنامه های مختلف و پیشگیرانه در سال های اخیر همیشه شاهد برخی تخلفات در تفرجگاه های شهرستان بودیم، اما امسال راه اندازی ایستگاه ها و اردوگاه های بسیج در تفرجگا ها، آمار تخلفات در این مناطق را به حداقل ممکن و در برخی جاها به صفر رسانده است. 

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

Tajamobasij1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه