هراس صهیونیست ها از تشکیل بسیج مردمی امت اسلامی/ شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهیدان هستند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتقاد به اینکه فلسطین با بسیج مردمی در کنار امت اسلامی آزاد می شود، گفت: صهیونیست‎ها نگرانی عمیقی از تشکیل بسیج مردمی در کشورهای اسلامی دارند و این نگرانی و هراس، آن ها را به زمین خواهد زد.

به گزارش زرین نامه؛ سردار رمضان شریف در یادواره 5 شهید و 2 شهید گمنام شهر سنگدوین که در راستای برگزاری نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان برگزار شد، بیان کرد: هزاران شهید در سطح کشور از قومیت‎ها و نژادهای مختلف به فرمان امام امت برای پیروزی حق بر باطل پا به میدان گذاشتند و امروز بعد از گذشت سال‎ها از شهادت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایران اسلامی و امام خامنه‎ای(مدظله‌العالی) به برکت خون آن ها، محبوب قلوب میلیاردها انسان روی کره زمین است.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهیدان، آینده از آن امت اسلامی است، اظهار کرد: کسی نباید در این اتفاق شک کند، زیرا همه کسانی که به پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شک کردند به این نتیجه رسیدند که ایران قدرتی بزرگ به پشتوانه فرهنگ اسلامی و بسیج مردمی است.

شریف با بیان اینکه سپاه از متن مردم به وجود آمد، تصریح کرد: در زمان جنگ، پشتوانه مردمی در قالب بسیج به سپاه قدرت داد و صبر، استقامت و اعتماد مردم به بسیج و سپاه باعث شد که امروز مقام معظم رهبری به صراحت اعلام ‎کنند که از دشمن هیچ هراسی نداریم.

سردار شریف بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: باید در راستای اجرای عدالت، رفع فقر و بیکاری و مبارزه با معضلات اجتماعی بیشتر تلاش شود.

رهرو خوبی برای ادامه راه شهدا باشیم

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا در وصایای خود تأکید دارند که پاسدار خوبی برای تداوم راه آن ها باشیم، گفت: یک شهید 18 ساله دوران دفاع مقدس در وصیت نامه ای خود که حاوی پیام های معرفتی زیادی است، آورده که «من روحم را به خداوند متعال می‎سپارم، جسمم را به خاک می‎سپارم و راهم را به شما مردم». 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت‎های خصمانه جریان‎های استکباری اذعان کرد: بزرگترین درآمد ناشی از جنایت گروهک‌های تروریستی ـ تکفیری همچون داعش به نفع رژیم صهیونیستی تمام شده است، اگر به 5 سال قبل از درگیری‎های هولناک گروهک‎های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که افکار عمومی مسلمانان به سمت دشمنی مشترک نشانه رفته بود.

شریف در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همانطور که امام راحل فرمودند رژیم صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان است و مقام معظم رهبری هم همواره تأکید کرده‌اند که صهیونیست‎ دشمن امت اسلامی است، بعد از پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه و حماس در جنگ 52 روزه مقابل رژیم صهیونیستی، همه نگاه‎ها معطوف به دشمن مشترک مسلمانان بود.

وی افزود: صهیونیست ها برای نخستین بار در 70 سالی که از تعرض آن ها به سرزمین فلسطین می‎گذرد، به واسطه این دو جنگ، در یکی از بدترین مخمصه ها گرفتار شده بودند.

دشمن به دنبال ایجاد گسل های تفرقه میان مسلمانان است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به نظریه‎پردازی هنری‎کیسینجر یکی از معروفترین و کهنه‎کارترین سیاستمداران آمریکایی بعد از جنگ 33 روزه، مطرح کرد: این سیاستمدار آمریکایی خطاب به رهبران و دولتمردان صهیونیستی اعلام کرد که چرا خودتان را باختید و چرا اینقدر می‎ترسید و وحشت دارید؟ ما هنوز نسخه‎هایی داریم که می‎تواند شما را مجدداً سراپا نگه دارد و سپس به گسل‎ها و مبادی تفرقه‎هایی اشاره می کند که در جهان اسلام وجود دارد.

سردار شریف با تأکید بر اینکه آل‎سعود یکپارچه در خدمت سیاست‎های صهیونیست‌ها و آمریکا قرار دارد، اظهار کرد: آل‎سعود و طرفدارانش در منطقه شاید 5 سال پیش، از امت اسلامی حیا و شرمی داشتند، گرچه همه آگاهان نظامی و سیاسی روابط‌شان مبنی بر داشتن رازهای پشت‎پرده با صهیونیست‎ها را می داستند، اما افکار عمومی مسلمانان و مخالفت با صهیونیست‌ها و همچنین حمایت مسلمانان از خط مقاومت در فلسطین و لبنان به آن ها اجازه ظهور و بروز علنی این روابط را نمی‎داد.

وی ادامه داد: رفتار تروریست‎های دست‎ساز آمریکا با حمایت جاهلانه آل‎سعود، همه ی درگیری‎ها را به جغرافیای کشورهای اسلامی کشاند که این فاجعه بزرگی بود و محصول این فاجعه ناشی از نداشتن یک فقیه آگاه و جامع‎الشرایط بود که این رفتارهای جاهلانه را تشخیص بدهد.

شهدای مدافع حرم فصل جدید شهیدان انقلاب و دفاع مقدس هستند

شریف با بیان اینکه وضعیتی که دشمن در لیبی، سوریه و عراق به وجود آورد و هزاران زن و مرد بی‎گناه را به خاک و خون کشید، اوج وحشی‎گری خود را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و یمن محصول الهام‎ گیری از فرهنگ اسلامی است که سبب شده ترفندهای دشمن با همه پیچیدگی‎ها به شکست بیانجامد.

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم فصل جدیدی در تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، گفت: صهیونیست‎ها از تشکیل بسیج مردمی در کشورهای اسلامی نگرانی عمیقی دارند که این نگرانی، آن ‎ها را به زمین می زند و فلسطین با بسیج مردمی در کنار امت اسلامی آزاد خواهد شد.

مطالب مرتبط:

ششمین یادواره شهدای سنگدوین با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/ تصاویر

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه