پخش مستقیم 13 برنامه اجلاسیه 4000 شهید گلستان از صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان از پخش مستقیم 13 برنامه اجلاسیه 4000 شهید گلستان از شبکه های مختلف صدا و سیما خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ بهرام عبدالحسینی امروز در دومین نشست خبری دبیرکل نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گفت: حجم و تنوع برنامه های این کنگره عظیم فرهنگی در کشور بی نظیر است. همچنین توفیقات خوبی هم تا کنون در عرصه فضای مجازی با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت داشته ایم. 

وی با اشاره به تجربه 3 اجلاسیه شهدا طی دوران خدمت خود، اظهار کرد: حجم و تنوع برنامه های اجلاسیه ملی استان گلستان در سطح کشور بی نظیر است و چنین تنوعی برای اولین بار رخ داده است.

عبدالحسینی کار برای شهدا را توفیق والایی دانسته و با بیان اینکه این برنامه ها با برنامه ریزی خود شهدا عملی می شوند، تصریح کرد: مستند شهید مدافع حرم «قاسم غریب» و سردار شهید «اسدالله پور» در اواخر هفته جاری از شبکه استانی گلستان پخش می شود.

وی همچنین خطاب به اصحاب رسانه تاکید کرد: مراسم اختتامیه اجلاسیه در 25 آذر یک اجتماع عظیم از خانواده های گرانقدر شهداست که فرصت مناسبی برای مستند سازی موضوعات دفاع مقدس جهت تروجیه فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان گستان در پایان گفت: امیدواریم به واسطه شهدا راه آینده را گم نکنیم و در مسیر این اقدام بزرگ گام برداریم.

انتهای پیام/