شهادت پاسدار رشید گلستانی در حادثه تروریستی سراوان+تصویر

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان گفت: صبح امروز سروان پاسدار «شهید سید مهدی حسینی» از گردان تخریب در راه تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

به گزارش زرین نامه به نقل از خبرگزاری بسیج؛ معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: سروان پاسدار «شهید سید مهدی حسینی» از گروه 45 مهندسی رزمی جوادالائمه (ع)گردان تخریب، در تاریخ 1395/9/22 براثر برخورد با تله انفجاری اشرار در منطقه عمومی سراوان ( سیستان و بلوچستان) در راه تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران در سن 31 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

لازم به ذکر است؛ حدود ساعت 6 صبح روز یکشنبه در پی انفجار یک تله انفجاری در منطقه «کوهک» سراوان 2 نفر از نیروهای گروه مهندسی سپاه که در حال محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم بودند، مجروح شدند.

براساس این گزارش، این تله انفجاری از نوع بمب‌های کناره جاده‌ای بوده و در حوالی میل مرزی 164 تا 165 سراوان منفجر شده است.

در این انفجار «سید مهدی حسینی» و «عبدالرئوف رحیمی النگی» از پاسداران گروه مهندسی رزمی 45 جواد الائمه استان گلستان زخمی و به بيمارستان «رازی» سراوان منتقل شدند و با توجه به اینکه جراحات وارده به سید مهدی حسینی زیاد بود به وسیله هلیکوپتر به مراکز درمانی مجهز انتقال داده شد که این پاسدار رشید اسلام صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است این شهید بزرگوار از نیروهای مخلص و جوانان انقلابی استان گلستان شهرستان گرگان بوده و دارای یک فرزند پسر به نام سید پارسا حسینی می باشد.

photo 2016 12 12 13 47 01

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان یادآور شد: زمان و مکان تشییع و تدفین شهید متعاقبا اعلام خواهد شد و از همه مردم دعوت می شود که با حضور پرشور خود با آرمانهای این شهیدان بزرگوار بیعت کنند.

شهادت این عزیز بزرگوار را به خانواده معزز و معظم وی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای وی علو درجات را آرزو مندیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه