بانوان مسلمان حافظ ارزش ها و مدافع حجاب هستند/ دشمن در پی تخریب شخصیت بانوان ماست

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به  7 هزار بانوی شهیده کشورمان، گفت: زنان مسلمان و انقلابی ایران حافظ ارزش های اسلامی و مدافع حجاب هستند. حتی یک عکس از شهدای زن نداریم که تار مویی از آن ها دیده شود. از همین رو دشمن در صدد خدشه دار کردن شخصیت زن مسلمان برای تحقق اهداف خود بر آمده است.

به گزارش زرین نامه؛ سردار مرتضی قربانی در کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار که ذیل اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار شد، بیان کرد: آزادی، امنیت و عزت امروز ما مرهون خون شهدایی است که جان خود را در طَبق اخلاص قرار داده و تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به حماسه های ماندگار شهدای استان گلستان، اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی رزمندگان و سرداران گرانقدری داشتیم که اهل استان گلستان بودند و مسئولیت هایی در واحد های حساس جبهه داشتند. امروز این استان با حماسه آفرینی های 4000 شهید به واقع گلستانی از شهدا در ایران می درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دنیای کفر همواره به دنبال این بود که شخصیت زن مسلمان را خدشه دار کند، اما بانوان ما با اینکه همواره در کارزار دفاع مقدس بودند، حتی یک تار موی آن ها هم دیده نشد.

قربانی تصریح کرد: بانوی مسلمان حاضر است برای دفاع از قران و ولایت جان، مال و همه ی فرزندانش را بدهد، اما اشک ولی فقیه خود را نبیند. نمونه چنین زنانی در ایران اسلامی فراوان است.

وی با اشاره به نمونه های از زنان عزتمند و انقلابی کشورمان، گفت: ما در کشور بانویی داریم که ماموران رژیم شاهنشاهی همه ی فرزندانش را شکنجه کرد، اما حاضر آن بانو حاضر نشد حتی کلمه ای علیه انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) سخن بگوید.

قربانی افزود: مرضیه دباغ، یکی دیگر از این شیرزنان است که از لبنان گرفته تا فلسطین و مبارزه با طاغوت و چندبار دستگیری، همواره با تمام توان خود از انقلاب اسلامی دفاع کرد و حتی یک ریال از بیت المال برای خود طلب نکرد.

وی با بیان اینکه همه ی ایرانیان در انقلاب اسلامی سهیم هستند، تصریح کرد:. ناهید کرجو دختر اهل سنتی است که با وجود شکنجه های فراوان حاضر نشد، حتی به اندازه کلمه ای به امام خمینی (ره) و سپاه توهین کند. او نه تنها تسلیم نشد، بلکه سخنرانی با اقتداری میان آن ها انجام داد که منجربه زنده به گور شدن این بانوی انقلابی شد.

قربانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دشمن جنگ همه جانبه ای را علیه ما آغاز کرده تا انقلاب اسلامی را براندازی کند، چرا که می داند این انقلاب فراگیر است و همه ی مردم از کشورهای مختلف تابع انقلاب اسلامی می شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه الگوی زنان مسلمان باید حضرت خدیجه (س) و حضرت زهر (س) باشد، اذعان کرد: دنیای کفر به دنبال این است که شخصیت مسلمانان به ویژه زنان ما را خدشه دار کند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با همه ی توان خود وارد این کارزار شد، لذا بانوان ما باید هوشیار بوده و با الگوگیری از زنان شاخص اسلام با جنگ نرم دشمن مقابله کرده و  اسیر دام آن ها نشوند.

مطالب مرتبط:

حضور با شکوه زینب های دفاع مقدس در کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار+ تصاویر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه