با ظهور مهدی (عج) و همراهی عیسی (ع)، عالم گلستان می شود

به راستی آن عبد صالح که خدا و منجی عالم حضرت مهدی موعود (عج) خواهند آمد تا ظلم و جور را نابود کرده و عدل و نیکی را در سراسر گیتی بگسترانند و عالم را گلستان کنند.

به گزارش زرین نامه؛ عیسی اسفندیاری به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) نوشت: امروز پنجم دی ماه تولد عیسی مسیح است و بنده مفتخرم که همنام اویم بهانه ای شد تا گریزی به حکومت جهانی اسلامی یعنی حکومت آخر زمان بزنم.

بسیاری از کاتولیک ها، پروتستان ها و اُرتدکس ها کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر که زادروز مسیح است جشن می گیرند.

پیروان دین مسیح به آمدن مصلح غیبی و تشکیل دهنده حکومت واحد جهانی ایمان دارند و معتقدند که عیسی روزی دوباره بازخواهد گشت.

به راستی مسیح چه زمانی نزول خواهد کرد؟

در انجیل آمده است: وقتی که ستم و فساد و کفر بر روی زمین گسترش یافت، آنگاه عیسی بن مریم باز خواهد گشت تا با فساد و تباهی نبرد نهایی کند و پس از آن قیامت فرا خواهد رسید که پایان جهان است. آنگاه نیکوکاران پس از عبور از پل صراط به بهشت در ملکوت اعلی خواهند رفت و ستمکاران در قعر جهنم جای خواهند یافت.

آیا اکنون ظلم و جور عالم را فرا نگرفته است؟!

آیا امروز شرافت، پاکدامنی، حیثیت، ارزش ها و همه خصلت های انسانی مردم در سراسر جهان به غارت نرفته است؟!

مسیحیان بر این باورند که حضرت عیسی کشته شده است و بعد به سوی خدا رفته است اما در قران به صراحت آمده است مسیح نه کشته و نه بر دار آویخته شد؛ بلکه خداوند او را به سوی خود بالا برد، امّا امر به آنان مشتبه گشت.

در قرآن کریم، نام حضرت مسیح دو مرتبه با وصف ابن مریم، یازده بار با نام مسیح و بیست و سه مرتبه با اسم عیسی، آمده است. که این نشان از اهمیت و جایگاه این پیامبر الو العزم دارد.

به راستی آن عبد صالح که خدا و منجی عالم حضرت مهدی موعود (عج) خواهند آمد تا ظلم و جور را نابود کرده و عدل و نیکی را در سراسر گیتی بگسترانند و عالم را گلستان کنند.

یکی از عوامل تاثیرگذار در برقراری حاکمیت جهانی اسلامی در سراسر جهان، حضور حضرت عیسی (ع) در کنار قائم آل محمد (ص) است.

در بحارالانوار از پیامبر اکرم (ص) نقل شده مهدی امت که عیسی پشت او نماز می گذارد، از ماست.

فرود حضرت مسیح از آسمان و نماز خواندن ایشان پشت سر حضرت مهدی موجب گرایش غربی ها و مسیحیان جهان به اسلام و انعقاد پیمان صلح میشود، و حکومت جهانی شرق و غرب عالم را فرا می گیرد.

طبق احادیث و روایات معتبر نزول حضرت عیسی پس از ظهور حضرت مهدی خواهد بود.

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمودند: من آخرين نفر از اوصيا هستم، زمين خالى از حجّت خدا نيست، يا آشكار است و يا نهان. امّا ظهور فرج، موكول به اراده خداوند متعال است.

به این روز عزیز خداوند را قسم می دهیم این فراق کشنده را پایان دهد و تعجیلی در ظهور ولی عصر روحی فدا کند.

isamasih

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه