بازیکنان مسابقات والیبال جوانان کشور در علی آباد کتول بدرقه شدند+تصاویر

آیین بدرقه تیم های شرکت کننده در رقابت های والیبال لیگ برتر جوان کشور در هتل کانیار شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم که چند تن از مسئولان علی آباد کتول، پیشکسوتان والیبال شهرستان و استان، اعضای کمیته داوران هم حضور داشتند، از دست اندرکاران و مسئولان اجرایی این مسابقات تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم که محمد قربانی از مجریان و هنرمندان توانای استان گلستان حضور داشت، گروه موسیقی سنتی به اجرای موسیقی سنتی پرداختند تا برای ورزشکاران و مربیان تیم های والیبال لحظات به یاد ماندنی را در علی آباد کتول خلق کنند.

خلیل یگانه مجد ناظر فدراسیون و داور بین الملی والیبال کشورمان درباره میزبانی شهرستان علی آباد گفت: با وجود کاستی هایی که در برخی موارد شادهد بودیم به جرأت می توان گفت اعضای هیات والیبال شهرستان و کادر میزبانی هتل کانیار در خصوص میزبانی سنگ تمام تمام گذاشتند و همه بازیکنان و مربیان از شرایط مطلوب میزبانی راضی بودند.

سید حسن حسینی مدیریت هتل کانیار هم به ضرورت حمایت از ورزشکاران اشاره کرد و گفت: با وجود استعدادهایی که در شهرستان علی آباد کتول و استان گلستان وجود دارد، ورزش والیبال را می توان ورزش اول شهرستان و استان و قلمداد کرد و قصد داریم با برنامه ریزی زمینه ورود به عرصه تیمداری در رشته والیبال را در آینده نزدیک کلید بزنیم.

وی همچنین معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان از طریق حضور تیم های مختلف را از دیگر اهداف برگزاری مسابقات در این شهرستان عنوان کرد.

میزبانی شایسته علی آباد کتول

هر چند طی روزهای اخیر برخی از افراد با مطرح کردن نظرات واهی نظیر به نام استان و به کام علی آباد کتول در صدد بودند میزبانی این شهرستان را زیر سوال ببرند اما میزبانی شایسته علی آباد کتول مسئولان فدراسیون والیبال را بر آن داشت تا این شهرستان نیز به عنوان یکی از گزینه های مطرح برای برگزاری مرحله نهایی این رقابت ها مورد بررسی قرار گیرد و احتمال آن می رود مرحله نهایی در این شهرستان برگزار شود.

مرتضی اشرفی مربی تیم سایپا درباره میزبانی شهرستان علی آباد گفت: ما هیچ گاه فکر نمی کردیم که میزبانی در شهرستان علی آباد کتول در این سطح باشد و به نوبه خودم از همه دست اندرکاران هیات والیبال شهرستان و مدیریت هتل کانیار به ویژه آقای حسینی تشکر می کنم و امید وارم سال های بعد هم موقعیتی فراهم شود تا باز هم به این شهر سفر کنیم.

حشمت الله بلال داور ملی از شهرستان آمل هم سطح بازی ها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: والیبال ما در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و امید واریم سطح داوری نیز به همت مسئولان والیبال کشور به بالاترین سطح جهانی ارتقاء پیدا کند.

وی در خصوص نحوه میزبانی شهرستان گفت: میزبانی بی نظیر بود و برخورد عوامل اجرایی و اسکان در حد بسیار مطلوبی و از هر نظر شرایط در حد استاندارد بود و روز های خاطره انگیزی برای ما به جای گذاشتند.

احسان فردوسی کمک مربی تیم شهرداری اراک نیز درباره برگزاری این بازی ها گفت: تیم شهرداری اراک برای اولین بار در این رقابت ها حضور یافت. ما در صدد پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان هستیم.

وی با اعلام رضایت از میزبانی شایسته شهرستان علی آباد کتول، از زحمات حسینی مدیر هتل کانیار و کامیار قره خانی از مسئولین اجرایی هتل و تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول قدر دانی کرد.

امید است مسئولان شهرستان و استان در سال های آتی هم با حمایت از بخش خصوصی زمینه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و غیر ورزشی را فراهم کنند تا علاوه بر معرفی شهرستان، پر کردن اوقات فراغت جوانان زمینه توسعه پایدار و حضور گردشگران بیشتری در شهرستان فراهم شود. 

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

kaniarr1

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

 

 

مطالب مرتبط:

رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور در علی آباد کتول 

قهرمانی تیم «هاوش گنبد» در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه