دیدار با مسیحیان گلستان در  سال نوی میلادی+ تصاویر

مسئولین ارشد شهرستان های گرگان و علی آباد کتول در آغازین روزهای سال نوی میلادی با تعدادی از مسیحیان در کلیسای «مریم مقدس» قرق و همچنین با خانواده شهید «ادموند بالیانس خانقاه» و «تاکوهی هارطولیانس (چولاکیان)» از پیشکسوتان ورزش گلستان دیدار کردند.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان به همراه سید عباس حسینی فرماندار این شهرستان و همچنین احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول و جمعی از مسئولین این شهرستان ها در دیدارهای جداگانه ای با خانواده شهید ارمنی «ادموند بالیانس خانقاه» فرزند مرحومان «گوریگور» و «هاسمیک» در فاضل آباد و خانواده «تاکوهی هارطولیانس (چولاکیان)» از پیشکسوتان ورزش در علی آباد کتول دیدار کردند.

خواهر شهید در این دیدار به بیان خاطرات از شهید پرداخت و اذعان کرد: مادر شهید تا آخرین روز انتظار می کشید که خبری از فرزند شهید مفقود الاثرش را به او بدهند اما این امر محقق نشد و به دیار باقی شتافت.

وی با بیان اینکه انتظار می کشیم که پیکر او به آغوش بازماندگان خانواده مان برگردد، گفت: شهید ادموند در سال 1342 متولد شد و در سال 1368 که خدمت وظیفه عمومی را انجام می داد در منطقه دهلران به درجه رفیع شهادت نایل شد و تا امروز پیکر او مفقود است.

خواهر شهید بالیانس در پایان ابراز کرد: ما به امام رضا (ع) عشق و ارادت داریم و دوست داریم به دیدار ایشان برویم.

«تاکوهی هارطولیانس» که در علی آباد کتول بیشتر وی را با فامیلی همسرش «چولاکیان» می شناسند از ورزشکاران پیشکسوت علی آباد کتول است که هم اکنون در کسوت مربیگری در این شهرستان مشغول فعالیت دارد.

وی با استقبال از مهمان هایش در اولین روزهای سال نوی میلادی، گفت: ما خود را یک ایرانی می دانیم و فرهنگ اصیل کشور با زندگی ما عجین شده است. من و همسر مرحومم حدود 30 سال پیش از ساری به علی آباد کتول آمدیم و در حال حاضر دوستان بسیار زیادی در این شهرستان دارم که روزهای زندگی را برایم زیباتر کرده است.

یکی دیگر از این دید و بازدیدهای سال نوی 2017 هم در کلیسای«مریم مقدس» شهر قرق رخ داد که در آن حجت الاسلام لیوانی رییس مجمع خیرین سلامت گلستان به همراه چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری با تعدادی از مسیحیان استان گلستان دیدار کردند.

تصاویر دیدار با خانواده شهید «ادموند بالیانس خانقاه» 

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

 

تصاویر دیدار با خانواده ورزشکار پیشکسوت «تاکوهی هارطولیانس (چولاکیان)» 

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

 

دیدار با مسیحیان گلستان در کلیسای «مریم مقدس» شهر قرق

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

kerismas1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه