کمبود 120 تخت بیمارستانی در علی آباد کتول/ نیاز ما 220 تخت است

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و آمار جمعیتی علی آبادکتول، یکی از نیازمندی های اساسی این شهرستان در حوزه سلامت و درمان، توسعه و افزایش تخت های بیمارستانی از 100 به 220 تختخوابی است.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان 100 تختخوابی بقیه الله الاعظم (عج) و پلی کلینیک تخصصی حضرت قائم (عج) این شهرستان بازدید کردند.

قره خانی در این بازدید با اشاره به موقعیت جغرافیایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) علی آباد کتول که حوزه سلامت و درمان، قشر وسیعی از مردم استان را هم تحت پوشش خود قرار می دهد، گفت: توسعه و افزایش تخت های بستری این بیمارستان به تعداد حداقل 220 تخت از اولویت های اصلی حوزه درمان در شهرستان علی آباد کتول است.

وی با تشریح نیازمندی های بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) این شهرستان، اظهار کرد: توسعه و افزایش تخت های مراقبت های ویژه CCU، ICU ،NICU و همزمان با آن پیگیری و اصلاح تشکیلات و جذب نیروی انسانی مورد نیاز جزء نیاز های اساسی و ضروری علی آباد کتول است که امیدواریم با اقدام جدی و تنظیم برنامه میان مدت، طرح توسعه برمبنای دستورالعمل ها و سطح بندی وزارت بهداشت در سطح این شهرستان محقق شود.

دکتر فاضل نیز در این بازدید تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم حوزه درمان در سطح استان گلستان، ایجاد امکانات جدید، ارتقاء سطح خدمات و توسعه مراکز درمانی به ویژه افزایش تخت های بیمارستانی در استان است که ما هم پیگیر تحقق آن هستیم.

وی همچنین یکی از اولویت های اصلی دانشگاه علوم پزشکی را پیگیری پرداخت مطالبات پرسنلی عنوان کرد و افزود: باید به مسئله افزایش رضایت شغلی به عنوان یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در افزایش کیفیت خدمات توجه جدی شود، زیرا خدمات مطلوب و بهینه زمانی فراهم می شود که 2 عامل مهم امکانات و انگیزش نیروی انسانی با هم تقویت شود.

BOMARESTANI1

BOMARESTANI1

BOMARESTANI1

BOMARESTANI1

BOMARESTANI1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه