بهانه های جورواجور بنی اسرائیلی به بهانه پلاسکو

به بهانه حادثه غم انگیز ساختمان پلاسکو، برخی بهانه های جورواجور بنی اسرائیلی وطنی در فضای مجازی دیده می شود، که پاسخ به آن ها را برای پرهیز از شبه افکنی، لازم دانسته ایم.

 به گزارش زرین نامه؛  بهانه های بنی اسرائیلی وطنی و پاسخ ها:

بهانه: بجای اینکه به سوریه و لبنان کمک کنید! آتش نشانی را مجهز کنید! قهرمانان من! آتش نشانان هستند نه مدافعان حرم!!

جواب: وطن پرست جان!!! اگر مدافعان حرم نبودند، که ایران هر روز #پلاسکو و آتش و آوار بود..  در سر عقل و وجدان می باید!

بهانه: بودجه نهادهای مذهبی و فرهنگی را که هیچ سودی برای جامعه ندارن! به آتش نشانی بدهید!

 جواب: یعنی میگویید کلا کار مذهبی و فرهنگی در کشور تعطیل شود مشکل حل میشود؟! آیا مساجد و تبلیغ قرآن و اهلبیت، سودی برای مردم ندارد و در جامعه مسلمان ما جایی ندارد؟! (یادتونه اینا همونایی هستند که میگفتن 1 سال حج را تعطیل کنید، همه فقرا خانه دار میشن!)

در ضمن، کل بودجه فرهنگی کشور، تقریبا هزار میلیارد تومان است که بخش بزرگی از آن، سهم وزارت ارشاد است؛ برای روزنامه های زنجیره ای و فیلمها و کتابهای خیلی دینی!!!!   

اما تنها یک مثال برای درک نیاز کشور به #بودجه_مذهبی کافی است:
سالانه هزاران #تازه_مسلمان با زحمت و مشقت فراوان، از کشورهای غیرمسلمان به #ایران هجرت میکنند تا #قرآن و معارف شیعی را بطور صحیح و کامل در ایران بیاموزند و.. آیا آنها را به حال خود رها کنیم؟  تا در محیط کفر تنها و بدون پشتوانه علمی باشند؟ تا جذب فرقه هایی چون وهابیت و.. شوند؟! آیا در قبال مسلمانی که به کمک علمی ما نیاز دارد مسئولیتی نداریم؟! البته که داریم:

دانشگاهی به اسم «#جامعه_المصطفی» در قم، مخصوص آنها تاسیس شده که 30 هزار طلبه از 120 ملیت در آن در حال تحصیل هستند و تاکنون 40 هزار فارغ التحصیل داشته که هر کدام مبلغ مکتب تشیع در کشورهای خودشان هستند. اما تمام بودجه این دانشگاه، 239 میلیارد تومان است. یعنی کمتر از قیمت کاخ شخصی آن وزیر #لواسان نشین...  

photo 2017 01 21 20 41 57

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه