خيز دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول برای جهانی شدن+ تصاویر

عملکرد و ظرفيت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول طی سال های اخير به گونه ای بوده است که زمزمه هايی از جذب دانشجويان خارجی برای تقويت علمی اين دانشگاه به گوش مي رسد.

به گزارش زرین نامه؛ در هیمن زمینه اسدالله قره خانی در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول، دانشگاه ها را مأمنی برای ارتقاء سطح جامعه در همه ی زمینه ها دانست و بیان کرد: همه ی راه هکارهای رشد و پیشرفت در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و حتی مدیریتی در دانشگاه ها آموزش داده می شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول با توجه به رشد چشمگیری كه داشته است، این ویژگی را دارد که دانشجوی خارجی را از کشورهای اسلامی جذب کند و این می تواند اساس خوبی برای تقویت کشور در عرصه جهانی باشد.

قره خانی همچنین آمار افزایش رشته ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی را قابل قبول توصیف کرد و توجه بیشتر برای گسترش رشته ها را خواستار شد.

وی با اعلام آمادگی برای گسترش رشته های دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول، افزود: با توجه به تنوع زیاد رشته ها و همچنین نیاز جوانان منطقه به برخی از رشته های تحصیلی، باید باز هم برای گسترش رشته های این واحد دانشگاهی تلاش کنیم.

علیرضا لادن مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول هم در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان و كشور دارای بالاترین شاخص های آموزشی در آموزش عالی کشور است.

وی با معرفی رشته های این واحد، تصریح کرد: جذب هیأت علمی و رشته های جدید در مقاطع تحصیلات تكمیلی با توجه به نیاز منطقه در الویت كار این دانشگاه قرار دارد.

لادن مقدم در ادامه به طرح مسائل و نیازهای دانشگاه پرداخت و همكاری و همراهی نماینده مجلس شورای اسلامی در توسعه رشته ها بر اساس نیاز جامعه و رفع موانع و محدودیت ها را خواستار شد.

علیرضا ابراهیمی فرد مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول هم در این دیدار با اشاره به توسعه و فناوری در زمینه ساخت و تولید ادوات و سری كاری دستگاه های تولیدی كشاورزی در این واحد دانشگاهی و همچنین بیان پیشنهاداتی درباره طرح های مبنای «شفا» و «سها» گفت: در سال اقتصاد مقاومتی توانستیم با ایجاد درآمدهای غیر شهریه ای از طریق ارتباط علم با صنعت، وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه دانشجویان را کاهش دهیم.

daneshgaha15

daneshgaha11

daneshgaha12

daneshgaha13

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه