افتتاح 103 و کلنگ زنی 8 پروژه عمرانی و اقتصادی در علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح و کلنگ زنی 111 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بیش از 546 میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری در نشست خبری با اصحاب رسانه علی آباد کتول درباره مهم ترین برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای بازسازی و بازخوانی ارزش های انقلاب و آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) است که نهضت بزرگ آزادی و احیای اسلام را به راه انداخت.

وی با اشاره به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب برگزیده شده است، اظهار کرد: امسال با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی توانستیم میزان مشارکت پروژه های عمرانی و تولیدی به ویژه اشتغالزایی را در این شهرستان افزایش دهیم.

تجری مفرد افزود: از میان 111 پروژه امسال، 74 پروژه عمرانی با اعتبار437 میلیارد ریال بوده و 37 پروژه مربوط به طرح های تولیدی اشتغالزا است که برای اجرای این پروژه ها 108 میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

بهره برداری از 103 پروژه در دهه فجر امسال

وی همچنین درباره وضعیت بهره برداری از این طرح ها، عنوان کرد: در روزهای بزرگداشت دهه فجر امسال 103 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 406 میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی 8 پروژه جدید با اعتبار140 میلیارد ریال هم آغاز می شود.

تجری مفرد گفت: از مجموع این پروژه ها 13 هزار و 787خانوار شهرستان علی آباد کتول بهره مند می شوند و برای 156 نفر هم اشتغال ایجاد خواهد شد. 

مهمترین پروژه ها

فرماندار علی آباد کتول در ادامه با سخنان خود اعلام کرد: پروژه آبرسانی به شهر علی آباد کتول با احداث مخزن و حفر3 حلقه چاه و خط انتقال، اجرای 7 طرح هادی روستایی، کلنگ زنی و احداث بزرگترین سیلوی بتنی ذخیره غلات بخش خصوصی کشور، کلنگ زنی پروژه مرکز جامع خدمات شهری مزرعه کتول، زیرسازی و آسفالت معابر و احداث جداول در شهرها و ستاهای شهرستان، احداث و خرید مسکن روستایی و شهری برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، احداث مرکز تخصصی صنایع دستی روستایی، بهره برداری و کلنگ زنی از اقامتگاه های گردشگری در دهنه محمد آبادکتول، بهره برداری از مجتمع اقامتی پذیرایی در فاضل آباد، بهره برداری از پروژه کانون پرورش فکری کودکان علی آباد کتول، بهره برداری از چمن مصنوعی استادیوم ورزشی فاضل آباد، بهره برداری از طرح های اقتصادی و اشتغالزایی جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید و بهره برداری از استخر پرورش ماهی روستای الستان از مهمترین پروژه های این شهرستان در دهه فجر امسال است.

 neshast2

neshast1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه