اجرای 560 برنامه فرهنگی ورزشی در علی آباد کتول

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر علی آباد کتول از برگزاری 560 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام سید علی حسینی  در گفت و گو با زرین نامه بیان کرد: کمیته های 18 گانه ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر علی آباد کتول از دی ماه 95 تشکیل شد و به موازات آن ستادهای فرعی در بخش مرکزی و کمالان شکل گرفت و احکام آن ها برای آغاز رسمی فعالیت ها صادر شد.

وی اظهار کرد: ستاد بزرگداشت دهه فجر فعالیت خود را امسال با شعار «استکبارستیزی، انقلابی گری و بصیرت افزایی» و همان رویکرد مردمی در شهرستان علی آباد کتول آغاز کرده و در حال پیگیری مجموعه برنامه ها برای برگزاری با شکوه جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.  

 حسینی با اشاره به برنامه های آغازین دهه فجر امسال شهرستان، تصریح کرد: برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در علی آبادکتول با عطرافشانی گلزار شهدای گمنام در 2 بخش مرکزی و کمالان و دیدار با ائمه جمعه شهرهای این شهرستان آغاز می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول افزود: مسابقه نقش امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری 7 یادواره شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های محوری ستاد بزرگداشت دهه فجر در این روزها است.

حسینی اعلام کرد: 35 برنامه ورزشی، 45 نشست گفتمان با موضوع «انقلاب اسلامی» در مدارس و مساجد، برگزاری جشن های انقلابی در ادارات، مدارس و دانشگاه ها، آذین بندی شهرها و دهستان های تابعه و برگزاری 10 جشن انقلاب در 10 مسجد، از جمله برنامه های شاخص حوزه دین و فرهنگ این دهه است. 

وی از برگزاری جشن انقلاب با حضور بازنشسگتان، همایش یاوران نماز، جشنواره غذاهای سنتی، مسابقات بومی محلی، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی بین اداری، ویزیت رایگان و اعزام کاروان سلامت به روستاها، همایش روحانیون شهرستان، گردهمایی تشکل های دینی شهرستان، پیاده روی از گلزار شهدا تا آبشار کبودوال، کرسی تلاوت در مصلی امام رضا (ع)، انس با قرآن در مساجد، نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، دعای ندبه، کمیل و توسل در مساجد و ادارات را از جمله برنامه های پیش بینی شده دهه فجر امسال در این شهرستان عنوان کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:  ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی علی آباد کتول با طنین بانگ تکبیر سراسری «الله اکبر» و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در 6 نقطه این شهرستان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه