توزیع 14 هزار نهال توسط سازمان بسیج سازندگی استان

زرین نامه: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان اظهار داشت: در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری توسط سازمان بسیج سازندگی استان گلستان 14 هزار نهال مثمر و غیر مثمر بین اهالی استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان گفت: سازمان بسیج سازندگی در راستای خدمت به مردم مناطق محروم بوجود آمده و در همین زمینه اقدامات مفید موثری مخصوصا در قالب اردوهای جهادی انجام داده است.

ملک حسینی با توجه به هفته درختکاری و منابع طبیعی افزود: منابع طبیعی و درخت جزو قلمرو توسعه به شمار می روند و ما برای این بخش برنامه های زیادی داریم که یک بخش آن درختکاری و توسعه عرصه های منابع طبعی در استان گلستان است .

وی افزود : در هفته منابع طبیعی امسال همایشی با عنوان" منابع طبیعی و طرح صیانت از جنگل" در سپاه استان با حضور جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، سلامتی مدیر کل منابع طبیعی استان و فرماندهان سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا 14 هزار نهال مثمر مانند زیتون و نارنج و . . . و غیر مثمر مانند کاج، سرو و اوکالیپتوس و . . . بطور رایگان توسط بسیج سازندگی شهرستانها بین مردم توزیع شد تا فرهنگ درختکاری بین مردم ترویج شود.

ملک حسینی از طرح های دیگر این سازمان در خصوص اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت : امروز توزیه 3800 جوجه 45 روزه بین مردم انجام شده است. این جوجه ها که بصورت یک روزه خریداری می شوند و داخل استان پرورش داده می شوند و بعد از 45 روز در اختیار مردم قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خوب عمل کردند و نشان دادند اگر بخواهند می توانند تحریم ها را دور بزنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه