چه کسی عکسهای فتوشاپی احمدی نژاد را منتشر کرد ؟

زرین نامه: شاید هم مونتاژ کنندگان این عکس ها به دنبال ایجاد تشنج و تجمع و شعار مرده باد و زنده باد بوده اند که به هر صورت باید موضوع پی گیری شود.

به گزارش زرین نامه، این روزها واقعا معلوم نیست در فضای رسانه ای ما چه می گذرد و چرا خطوط منافع ملی توسط عده ای رعایت نمی شود ؟

حادثه اخیر انتشار عکس فتوشاپی از دیدار احمدی نژاد با مادر و دختر چاوز نشان داد که هنوز رسانه های ما در حرکت بر خطوط منافع ملی دچار مشکلاتی هستند .

سوال مهمتر این است که چه کسی به این سرعت عکس احمدی نژاد و مادر چاوز را فتوشاپی و در فضای رسانه منتشر کرده است؟

چه کسی با این مهارت عکس احمدی نژاد و دختر چاوز را دستکاری و منتشر کرده است؟

یکی از رسانه ها ، این عکسها را دسپخت آسوشیتدپرس دانسته و مدعی شده است که این رسانه برای اولین بار عکس رییس جمهوری ایران و مادر چاوز را منتشر کرده است.

به هر صورت آنچه مسلم است این که این یک حرکت برنامه ریزی شده بود و دستهایی در کار است تا غیرت ایرانی ها را محک بزند .

اگر چه نسبت به رفتارهای احمدی نژاد انتقادات زیادی وجود دارد و در داخل این مساله از سوی منتقدان و مراجع ذی صلاح پی گیری خواهد شد اما این که فعلا احمدی نژاد رییس جمهوری ایران است و کسی حق ندارد او را دستمایه بازی های رسانه ای خود قرار دهد یک امر مسلم است به خصوص آنکه این فرد یک خارجی باشد و با انتشار این عکسها به دنبال ایجاد جنجال در کشورمان باشد.

نهادهای مسئول قطعا باید این گونه بداخلاقی های رسانه ای را دنبال کرده و عناصر آن را شناسایی و برای مردم رسوا کنند.

واقعیت این است که یک وجه موضوع انتقادات به احمدی نژاد است اما وجه دیگر این رفتارها ایجاد ناآرامی در کشور و تحریک احساسات مسلمانان و برهم زدن نظم امور است.

شاید هم مونتاژ کنندگان این عکس ها به دنبال ایجاد تشنج و تجمع و شعار مرده باد و زنده باد بوده اند که به هر صورت باید موضوع پی گیری شود.

جالب این که یکی از روزنامه ها هم امروز دقیقا همین مساله را با صراحت اعلام کرده و نوشته است : کجا هستند کسانی که روزی به هر دلیل کفن پوش به خیابان می آمدند ؟

این روزنامه از این افراد خواسته است در انتقاد به احمدی نژاد هم به خیابانها بریزند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه