مجتمع پارادایز در ناهارخوران گرگان تخریب می شود

زرین نامه: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اساسا یکی از وظایف ما در جمهوری اسلامی برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر قانونی است و باید همان ابتدا و حین ساخت این اماکن، جلوی این مجتمع های غیر مجاز گرفته می شد.

به گزارش زرین نامه، علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما گفت: برخی از دستگاه ها در این موارد اقدامات لازم را در ابتدا انجام نمی دهند لذا ما در جلسات و کاگروه های برگزار شده مصوباتی را داشته ایم که می توان به قلع و قمع مجتمع پرسپولیس در تپه نورالشهدا و ویلاهای اطراف جنگل شصت کلاته اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع پرسپولیس غیر قانونی ساخته شد بود، تصریح کرد: در هر کجای دیگر از استان نیز بناهای غیر مجاز ساخته شود دولت جلوی سودجویی ها و زیاده خواهی ها خواهد ایستاد و حتما به قلع و قمع آنها اقدام خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در خصوص سوال خبرنگار گلستان ما مبنی بر وعده مسئولان برای کاشت نهال در محوطه تخریب شده پرسپولیس در النگدره در هفته درختکاری، گفت: متاسفانه هنوز شهرداری محوطه را خالی نکرده و ما هم منتظریم تا شهرداری این محوطه را بکر به منابع طبیعی تحویل دهد تا ما کار درختکاری را شروع کنیم.

وی در خصوص مجتمع پارادایز که در جوار مجتمع پرسپولیس در النگدره قرار دارد، گفت: فعلا برای این منطقه به علت اینکه شاکی خصوصی ندارد، برنامه ای نداریم اما اگر روزی مشخص می شود که این منطقه شاکی مانند منابع طبیعی دارد و غیر مجاز ساخته شده، حتما برخورد خواهیم کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه