مدیریت مجموعه‌های سوارکاری باید‌‌ بلندمدت به گلستان ‌واگذار شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر واگذاری بلندمدت مجموعه‌های سوارکاری استان گلستان به مدیریت استانی هستیم.

به گزارش زرین نامه به نقل از تسنیم؛ قره‌جه طیار صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت واگذاری مجموعه سوارکاری این شهر اظهار داشت: سوارکاری ورزشی سنتی و اصیل ایرانی به ویژه استان گلستان است و امسال با درایت مسئولان برای یک سال مدیریت پیست سوارکاری به استان واگذار شد.

وی تصریح کرد: با مدیریت خوب هیئت‌های شهرستان این رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی به بهترین شکل ممکن برگزار شد و پیشرفت‌های خوبی را هم داشتیم.

وی تاکید کرد: ما در مجلس به دنبال واگذاری بلندمدت این مجموعه به هیئت‌های استانی و شهرستانی هستیم که بتوانیم از مزایای آن برای رشد و شکوفایی ورزش استان است.

قرجه طیار تصریح کرد: از سال 1370 مجموعه‌های ورزشی به شرکت زیرساخت وزارت ورزش واگذار شد که عواید حاصل از این ورزش‌ها هم صرف وزارتخانه و شرکت زیرساخت می‌شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از تلاش مسئولان استانی در مهر امسال مجموعه سوارکاری به استان واگذار شده بود که هیئت سوارکاری تقاضای برگشت این مجموعه را دارد که ما و همه مسئولان استانی به دنبال واگذاری امور به صورت بلند مدت به هیئت‌های شهرستانی هستیم.

قرجه طیار افزود: با اجرای این طرح عواید فراوان این پیست‌ها که با حضور علاقمندان این رشته ورزشی همراه است، می‌تواند سبب توسعه و اشتغالزائی در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و بندرترکمن شود.

از مهرماه امسال مدیریت پیست‌ها سوارکاری به شهرستان‌ها داده شد و در همان زمان مدیران استانی در تلاش بودند این طرح به صورت بلندمدت و برای همیشه به استان واگذار شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه