حضور حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام خواهد شد

زرین نامه: مدیر کل پدافند غیر عامل استان گلستان گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باعث تقویت نظام وزبونی دشمن خواهد شد.

به گزارشزرین نامه، غریب آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان دو قطبی بود (بلوک غرب و شرق ) و هر کشوری که میخواست دوام داشته باشد باید به یکی از این دو بلوک می پیوست.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی مردم مسلمان و بیدار ما به رهبری امام خمینی (ره) در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کردندو حکومت اسلامی را در ایران مستقر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که امام خمینی(ره) رمز پیروزی مردم را ایمان و وحدت کلمه میدانست گفت: ما در داخل کشور در بحث فناوری و پرتاب ماهواره و مباحث هسته ای و نظامی و بسیاری از عرصه های دیگر علمی جزء کشورهای رده اول جهان هستیم و باید قدر این نظام را بدانیم و همواره از کشورمان دفاع کنیم.

غریب آبادی ادامه داد: دفاع از کشور به دو صورت نظامی و غیر نظامی است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دفاع از کشور و خار کردن دشمنان نظام است.

غریب آبادی در پایان گفت : مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات است و اینکه مردم غیور ایران اسلامی با اینکار مشروعیت نظام اسلامی را بار دیگر تایید کنند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه