سبک زندگی مردم در حال تغییر است

زین نامه: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: سبک زندگی مردم در حال تغییر است.


به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، منصور عتیقی در جمع مدیران ادارات آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: با وجود گسترش اطلاعات، متأسفانه سهم مسلمانان در فضای مجازی بسیار اندک و ناچیز است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی مردم در حال تغییر است، ادامه داد: اوپن شدن آشپزخانه‎ها نوعی تغییر سبک زندگی است و با رسوم اسلامی مغایرت دارد که در کشور اسلامی ما گسترش یافته است.

ماهواره‎ها ابزاری مخرب در تغییر سبک زندگی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان؛ ماهواره‎ها را ابزاری مخرب در تغییر سبک زندگی برشمرد و بیان داشت: درصدی از مردم که دارای ماهواره هستند به طور مستقیم در معرض خطر تغییر سبک زندگی هستند و تأثیرگذاری این ابزار را می‎توان در وضع زندگی مردم مشاهده کرد.

عتیقی تأکید کرد: عمده تغییر سبک زندگی که در حال حاضر دانش‎آموزان را تهدید می‎کند؛ فضای مجازی است که به عنوان آسیبی جدی می‎توان از آن یاد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در اقدامی، فضای مجازی را هدف قرار داده است، عنوان کرد: در حال حاضر تمام کانون‌های آموزش و پرورش برای خودشان فضای معنوی تعریف کرده‎اند.

آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد در تعلیم و تربیت فرزندان است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان افزود: به هر میزان سهم خود را در فضای مجازی افزایش دهیم، می‎توانیم درصد آسیب‎ها را کاهش دهیم.

عتیقی؛ تدوین و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برای رسیدن به تربیت اسلامی مهم خواند و یادآور شد: در آموزش و پرورش موضوع نظام‎سازی با تصویب این سند در حال محقق شدن است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم است، اظهار داشت: قوام فرهنگ و تعالی جامعه اسلامی بر مبنای نظام اسلامی، مشارکت خانواده، سازمان‎های دولتی و غیردولتی انجام می‎شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه