انتخابات انجمن شعر و ادب گرگان برگزار شد

 زرین نامه: دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پس از هفت سال وقفه شامگاه دوشنبه در این تالار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری زرین نامه، در این انتخابات پنج نفر برای هیئت مدیره و یک نفر برای بازرسی این انجمن نامزد شده بودند.

سهیل نصرتی، آذردخت ضیایی، سید حمید گلچوبیان، اسماعیل حمیدی و علی جهانگیری نامزدهای هیئت مدیره و محمد فرازجو نامزد بازرسی انجمن شعر و ادب گرگان بودند.

براساس این گزارش سهیل نصرتی با 63 رای، علی جهانگیری و آذردخت ضیایی هر یک با 48 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و اسماعیل حمیدی با 24 رای و سید حمید گلچوبیان با 15 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

همچنین محمد فرازجو با 53 رای به عنوان تنها نامزد بازرسی انجمن شعر و ادب گرگان از سوی اعضا انتخاب شد.

هیئت مدیره انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پنج عضو شامل سه عضو اصلی و دو عضو علی البدل دارد که در این انتخابات پنج نفر برای عضویت در هیئت مدیره نامزد شدند.

علاوه بر این تعداد بازرس این انجمن دو نفر شامل یک بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل است که فقط یک نفر برای بازرسی انجمن نامزد شد.

انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی سال 1384 فعالیت خود را شروع کرد و بعد از آن به مدت هفت سال به دلایل مختلف فعالیت آن با وقفه مواجه شد.

نظرات مختلفی درخصوص دلایل تعطیلی هفت ساله انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی وجود دارد. اعضای انجمن فوق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عامل تعطیلی و اداره کل مزبور نیز نحوه عملکرد انجمن شعر و ادب را دلیل تعطیلی هفت ساله آن عنوان می‌کنند.

صرف نظر از برخی اظهارنظرها که تایید صحت آنها مشکل است دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اعضای انجمن و رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فوق برگزار شد.

انجمن شعر و ادب گرگان حدود 300 عضو دارد که 72 نفر در این انتخابات حضور داشتند.

فارس.