صيانت از آراء وظيفه ماست / خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم

فرماندار علی آباد کتول گفت: همه ی ما مسئولان و دست اندرکاران کمیته های ستاد برگزاری انتخابات در برابر صیانت از تک تک آرای مردم مسئول هستیم و باید برای انجام این مسئولیت خطیر خدا را در نظر داشته باشیم.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در حاشیه برگزاری نشست های بررسی صلاحیت کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: دولت به عنوان مجری و مسئول برگزاری انتخابات، در چارچوب قانون و رعایت حقوق انتخاب‌ شوندگان و انتخاب ‌کنندگان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی اظهار کرد: رعایت اصل بی طرفی و حرکت بر مبنای قانون از اصول مهم هر انتخابات در راستای مشارکت و حضور حداکثری واجدین شرایط پای صندوق های رأی است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول با اشاره به فرآیند مهم برگزاری انتخابات، بر ضرورت فراهم ساختن همه ی مقدمات سخت افزاری و نرم افزاری آن تاکید کرد و افزود: اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در مراحل مختلف انتخابات، از اولویت های اولویت اصلی ماست.

تجری مفرد به لزوم رعایت اصل بی طرفی و انصاف توسط برگزار کنندگان انتخابات تاکید کرد و گفت: مهم ترین وظیفه اعضای محترم هیئت اجرایی در حال حاضر بررسی صلاحیت کاندیداهای محترم است.

وی تاکید کرد: باید با در نظر گرفتن خدا و توجه به اصل قانون و اخلاق اسلامی، انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

تجری مفرد با اشاره به رعایت قوانین، مقررات و دستورالعمل های مربوط به انتخابات تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده، اعضای ستاد انتخابات شهرستان باید نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزیده و تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این وظیفه مهم و خطیر بکار ببندند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول افزود: از دیگر مسائل مهم که ستاد انتخابات و مسئولین کمیته ها بایستی به آن توجه داشته باشند بررسی نقاط ضعف و قوت در ادوار گذشته، رفع مشکلات و تحکیم نقاط قوت در آینده است تا همه ی ما شاهد برگزاری شکوهمند باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه