اشتغال 3200 نفر از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در سال جاری

زرین نامه: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان از بکار گیری 3200 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی این سازمان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ عباسعلی سلیمانی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: در حال حاضر 6 هزار و یکصد نفر عضو داریم که بیشتر اعضای تحصیلکرده ای هستند که از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و به دنبال اشتغال هستند.

وی افزود: تلاش می کنیم تا تصدی هایی که دولت در بخش کشاورزی و منابع طبیعی دارد در راستای اصل 44 قانون اساسی را به این اعضا در قالب شرکت های حقیقی و حقوقی ارائه دهیم تا یک پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ بین مهندسین، تولیدکنندگان و کشاورزان قرار بگیرد.

سلیمانی در خصوص شرکت هایی که در این زمینه توسط فارغ التحصیلان ثبت شده اند، افزود: تا کنون نزدیک به 311 شرکت فنی مهندسی که در زمینه های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی، آبزی پروری، دام و طیور، زراعت و باغبانی، آب و خاک و مسائل دیگر به ثبت رسمی رسیده اند و عضو حقوقی این سازمان هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان خاطرنشان کرد: در سال 90 – 91 نزدیک به سه هزار و 200 نفر از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی و سایر رشته های مرتبط با این بخش بصورت پروژه ای در قالب شرکت های حقیقی و حقوقی مشغول بکار شدند.

وی با اشاره به نزدیکی دانشگاه با بخش کشاورزی، گفت: اگر ما بتوانیم کشاورزی علمی را با تکیه بر روش های نوین پیاده نماییم و به کشاورزان انتقال دهیم قطعا موفق خواهیم بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه