انتخابات باید با حداکثر اطمینان و کمترین خطا برگزار شود

دبیر هیئت بازرسی انتخابات علی آباد کتول گفت: آراء مردم امانتی است که سرنوشت آینده کشور را می سازد و بر همین اساس باید انتخابات با حداکثر اطمینان و کمترین خطا برگزار شود.

اسمعیل گرزین در حاشیه برگزاری جلسه هیئت بازرسی انتخابات علی آباد کتول در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: از طرف شورای نگهبان و بر اساس ماده 25 قانون انتخابات، بازرسان وزارت کشور بر امر اجرای انتخابات برای برگزاری فرآیند قانونی و سالم این رخداد مهم کشورمان، نظارتی درونی دارند.

وی با اشاره به وظایف این هیات، اذعان کرد: کنترل جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای اعضای هیئت بازرسی شهرستان و بازرسانی که از سوی هیئت بازرسی برای شعب انتخاب می‌شوند، دریافت گزارش‌ از تخلفات احتمالی در اجرای صحیح مفاد قانون انتخابات و تذکر به عوامل اجرایی و هیئت‌های بازرسی شهرهای تابعه در صورت مشاهده موارد نقض یا تخلف از قوانین و مقررات انتخابات، از مهم‌ترین وظایف هیات بازرسی انتخابات است.

دبیر هیئت بازرسی خاطر نشان كرد: امیدواریم که همه ی نامزدهای انتخابات، قواعد بازی سیاسی را رعایت كنند که این مهم لازمه اجرای سیاست‌های کلی مردم سالاری دینی مد‌نظر نظام اسلامی، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

bazresii

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه