اعطاي جايزه جشنواره فرهنگي هنري راهيان نور به همسر اوباما

زرین نامه: سردار نقدي؛ اگر صدها ميليارد خرج مي كرديم كه اينطور با وضوح سرسپردگي سينماي آمريكا و جايزه اسكار به كاخ سفيد را به دنيا نشان دهيم نمي توانستيم.

به گزارش خبرنگار زرین نامه به نقل از دانا، نشست نهايي ستاد جشنواره سرزمين نور سال 91 عصر روز گذشته در محل ستاد سازمان بسيج مستضعفين تشكيل شد. در اين نشست مقرر شد زمان برگزاري اجلاس هاي اين جشنواره مردمي در نوروز هر سال تثبيت شود و مكان آن منبعد مناطق عملياتي و در جوار زيارتگاه هاي دفاع مقدس باشد.

همچنين تصويب شد جشنواره امسال از اول فروردين سال 92 در خرمشهر برگزار و افتتاحيه آن نوروز امسال در محل قدمگاه امام رضا عليه السلام واقع در منطقه اي بين خرمشهر و آبادان باشد و جشنواره با حضور هنرمندان در ميان راهيان نور در محل زيارتگاه هاي دفاع مقدس ادامه يابد و افتتاحيه جشنواره در روزهاي 8 و 9 و 10 فروردين 92 در خرمشهر برگزار شود.

در اين نشست سردار نقدي رئيس ستاد جشنواره ضمن تاكيد بر استفاده از ظرفيت هاي عظيم اين جشنواره مردمي براي رساندن پيام شهدا به نسل هاي آينده اظهار داشت: امروز دشمن از همه توان خود براي مقابله با فرهنگ و ارزش هاي انقلاب اسلامي استفاده مي كند. جشنواره اي مانند اسكار چند سال است كه صريحاً به ابزاري براي كوبيدن ايران و اسلام تبديل شده است و ما هم بايد از حضور گسترده مردم در اين جشنواره براي جريان سازي مثبت و ارزشي استفاده كنيم و از ارزشهايمان جانانه دفاع كنيم.

سردار نقدي تصريح كرد: البته كار خانم اوباما خيلي عالي بود و اگر صدها ميليارد خرج مي كرديم كه اينطور با وضوح سرسپردگي سينماي هاليوود و جايزه اسكار را به كاخ سفيد براي مردم دنيا ثابت كنيم نمي توانستيم چرا كه آنها انكار مي كردند و ژست استقلال طلبانه مي گرفتند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: سالانه ميليون ها نفر به زيارتگاه هاي دفاع مقدس مشرف مي شوند و هزاران اثر هنري و فرهنگي توسط زائران راهيان نور توليد مي شود و اين جشنواره مردمي بي نظير محل مهمي براي جهاني كردن پيام شهدا با ظرفيت هنر مردمي است.

در پايان اين نشست مصوب شد در جشنواره مردمي فرهنگي هنري امسال با توجه به نقش خانم اوباما در كمك به ارتقاء بصيرت جهاني و افشاي رسمي سرسپردگي سينماي آمريكا و هاليوود به كاخ سفيد و اثبات عيني سياسي بودن جايزه اسكار و فقدان ارزش هنري آن، جايزه ويژه اين جشنواره به خانم اوباما داده شود.

در اين جشنواره قرار است از آقاي سلحشور كارگردان برجسته و هنرمند فيلم هاي دفاع مقدس و دست اندركاران جشنواره مردمي فيلم عمار تجليل شود.

اين جشنواره هر ساله براي رقابت بين آثار هنري زائران راهيان نور در هفت رشته هنري برگزار مي شود و زائران راهيان نور برداشت هاي خود از منطقه و شهدا را در قالب فيلم، عكس، شعر، داستان، خاطره و فيلم نامه ارائه مي كنند.

نشاني اينترنتي دبيرخانه جشنواره www.rahavard.koolebar.ir و شماره دبيرخانه براي دريافت آثار 35949831-021 به نشاني صندوق پستي 1967-15815 مي باشد.

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه