خودروهایی که سرنشینان آن کشف حجاب کنند، توقیف می شوند

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به فعالیت دستگاه های مختلف استان در رابطه با مسئله عفاف و حجاب، گفت: هر خودرویی که در داخل آن کشف حجاب شود، توقیف می شود.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی ما آنطور که لازم است در این زمینه فعالیت نمی کنند.

وی با اشاره به جلسه روز یکشنبه مسئولین دستگاه قضایی استان با مسئولین انتظامی گلستان افزود: در این جلسه مصوب شد هر ماشینی که در داخل آن کشف حجاب شود، توسط نیروی انتظامی توقیف می شود و برای آزاد کردن ماشین باید یک سیر قضایی و انتظامی را طی کرد.

دادستان گرگان با تاکید بر اینکه اگر در رابطه با برخورد با مسائل بدحجابی و بی حجابی آمار نمی دهیم به معنای آن نیست که برخورد انجام نمی دهیم، تصریح کرد: پلیس امنیت اخلاقی استان، شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، سازمان های مردم نهاد و غیره در این موضوع فعال هستند.

حقی در ادامه به موضوع تخلفات انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری 30 پرونده تخلف تشکیل شده و در حال رسیدگی است. در انتخابات شوراها نیز حدود 100 پرونده تشکیل شده که یا قرار صادر شده و یا در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای یکی از مووسات مالی و اعتباری، اظهار کرد: با توجه به اینکه این موسسه فراگیر است و در استان های مختلف کشور شعبه دارد، در تهران قاضی ویژه ای برای رسیدگی به این موضوع در نظر گرفته شده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گلستان بیان کرد: در استان ما به تبع مسائل مالی که برای این موسسه بوجود آمده بود، دستور بلوکه شدن موجودی ها داده شد و پرداخت موجودی ها منوط به تصمیماتی شد که در تهران گرفته می شود.

حقی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تغییر کاربری ها و ساخت و ساز های غیر مجاز اشاره کرد و افزود: تخلفات در این رابطه در استان بسیار کاهش یافته است به طوری که در برخی از مناطق می توانیم بگوییم هیچ تخلفی نداریم.

دادستان گرگان در پایان ایجاد سامانه 131 که ویژه حفاظت اراضی کشاورزی است را از اقدامات خوب در این راستا دانست و تصریح کرد: بر اساس تبصره دو ماده 10 قانون با ساخت و ساز غیر مجاز در هر مرحله که باشد، برخورد می کنیم و دستور تخریب آن را صادر می کنیم./گلستان ما

انتهای پیام/