آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در علی آباد کتول+ تصاویر

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولین اجرایی و دادگستری علی آباد کتول در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم که با حضور جمشیدی دادستان، تجری مفرد فرماندار، مسئول نمایندگی ولی در سپاه علی آباد کتول و جمعی از مردم و مسئولین این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: مقاومت شهید بهشتی مقابل دشمنان انقلاب اسلامی و تلاش برای احقاق حق، ایشان را در مسیر الهی جاودانه ساخت.

وی گفت: ما در راه پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی مردان و زنان بزرگ و شهدای زیادی را تقدیم کردیم و باید امروز به پاس این خون ها، از انقلاب خود دفاع کنیم.

حجت الاسلام حجت قاسم پور مسئول نمایندگی ولی در سپاه علی آباد کتول در این مراسم گفت: همه تلاش های شهید بهشتی برای این بود که می خواست در جامعه تربیت اسلامی شکل بگیرد و به همین خاطر حملات زیادی از جانب شیاطین در داخل و خارج به ایشان شد.

وی اظهار کرد: فضای تبلیغاتی بسیار مسموم علیه ایشان به وجود آمده بود، تا جایی که برای بعضی از خوبان نیز شبهه پیش آمد که آیا ایشان شخصیت انقلابی اند یا خیر که در این باره امام راحل فرمودند مظلومیت ایشان مهمتر از شهادتشان بود و افرادی که در مقابل نیروهای انقلابی صف ایستاده بودند، علاوه بر دشمنان خارجی، منافقان داخلی نیز بودند، منافقانی با نقاب انقلابی. شناسایی این منافقان سخت است و شهید مظلوم بهشتی و یارانش در آتش نفاق همین افراد مظلومانه جانشان را نثار کردند.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول نیز در حاشیه این مراسم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی هفت تیر، مردانی را از دست داد که وجود هر کدام از این عزیزان برای کشور غنیمت بزرگی محسوب می شد.

وی با بیان اینکه شهادت افرادی همچون شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران را تنومند و ریشه دار کرد، گفت: هفتم تیر روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که وظیفه داریم این روز مهم و تاریخی را به نسل های آینده بشناسانیم.

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه