ادعای امان نفس درست بود/ نماینده شرق گلستان خود زنی سیاسی کرد؟

روی کار آوردن مهره سیاسی در اداره ورزش و جوانان که باید ذاتا خالی از سیاست باشد، باعث عدم پیشبرد اهداف اصلی این اداره می شود و روی کار امدن چهره پرداز، دال بر صحت ادعاهای امان نفس است.

به گزارش زرین نامه به نقل از کلاله خبر؛ موضوع اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله به زمانی برمی گردد که مدیر با سابقه این اداره(12 سال خدمت) پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بصورت ناگهانی برکنار شد.

نحوه برکناری و پس از آن برخوردهای سیاسی نامناسب با امان نفس، برای وی سنگین تمام شد و این مدیر با سابقه حوزه ورزش و جوانان شهرستان کلاله برای آشکار کردن پشت پرده های برکناری خود، درصدد مصاحبه با سایت محلی استان گلستان برآمد.

همانطور که در گزارش های گذشته نیز یادآور شدیم، امان نفس در مصاحبه خود با سایت ترکمن سی سی بر اینکه پشت پرده برکناری وی شهرام غراوی نماینده شرق گلستان است، تاکید کرده و از صفر چهره پرداز به عنوان گزینه قطعی جایگزین خود یاد کرده بود(شعار"غراوی"فراقومیتی بود،اما وی توانایی پاسخگویی به قوم خود را ندارد!/ غراوی جواب 20 تماس من را نداد+سند).

ادعاهای امان نفس در حالی مطرح شد که شهرام غراوی در گفتگو با سایت کلاله خبر، این ادعاها را رد کرد( در جهت تاکید بیشتر نسخه ای از مطالب درج شده در این خصوص برای مدیرکل اداره ورزش و جوانان گلستان و نماینده شرق گلستان نیز ارسال شد.)

انتهای پیام/

bardashtgandom

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه