مدیران برای جذب اعتبار پروژه ها در شهرستان تلاش کنند

فرماندار علی آباد کتول دقت و تلاش مدیران دستگاه ها جهت جذب اعتبارات در راستای بهره برداری از پروژه های بر زمین مانده و اجرای پروژه های جدید در شهرستان را خواستار شد.

به گزارش زرین نامه؛ نشست شورای برنامه ریزی علی آباد کتول با هدف بررسی آخرین وظعیت پروژه های سال 95 و ارائه پروژه های پیشنهادی سال 96 با حضور فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان برگزار شد.

احمد تجری مفرد در این نشست با اشاره به ابلاغ اعتبارات استانی در سال جاری، اظهار کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی در راستای جذب به موقع اعتبارات و تسریع در روند اجرای قانونی پروژه ها شهرستان اقدام کنند.

وی نشست های کمیته برنامه ریزی را یکی از مهمترین نشست ها در شهرستان دانست و گفت: در این کمیته به طور تخصصی نحوه تخصیص اعتبارات و میزان بودجه دستگاه ها به منظور اجرای پروژه های مختلف در شهرستان بررسی می شود.

تجری مفرد بررسی و تایید برنامه های توسعه ای شهرستان، بررسی و تصویب برنامه های میان مدت توسعه، تهیه، تدوین و نظارت بر برنامه های 5 ساله، تصویب طرح های توسعه و عمران در قالب برنامه های توسعه، بررسی و توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، بررسی و توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی و بررسی، تصویب و ابلاغ ضوابط توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان را از مهمترین وظایف اعضای کمیته شورای برنامه ریزی شهرستان برشمرد.

فرماندار علی آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد: این شهرستان علیرغم اینکه در رده سوم هرم جمعیتی استان گلستان قرار دارد، اما از لحاظ رشد و توسعه پیشرفت زیادی نداشته و برای ارتقاء زیرساخت ها نیازمند اعتبارات ویژه است که باید مدیران در این راستا تلاش جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه