آمادگی روس‌ها برای میزبانی از میلیون‌ها توریست و هوادار/ بحث امنیتی در دوما

امنیت جام‌جهانی ۲۰۱۸ در دومای روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش زرین نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم، روسیه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا دیدارهای جام‌جهانی 2018 در امنیت خوبی برگزار شود.

والری گازایف، معاون رئیس کمیسیون فرهنگ، گردشگری و برنامه‌های جوانان دومای روسیه با اعلام این مطلب گفت: امنیت تمامی شرکت‌کنندگان در جام‌جهانی 2018 روسیه را بسیار جدی می‌گیریم تا این رقابت‌ها در اتمسفر خوب و آرامی برگزار شود. از طرف خودمان انتظار همکاری تنگاتنگ با تمامی همکاران جام جهانی و کشورهای مختلفی که هواداران‌شان به روسیه خواهند آمد داریم.

خبر دیگر از روسیه و جام‌جهانی 2018 حاکی از آن است که تمامی اماکن اقامتی جهت شرکت‌کنندگان در جام‌جهانی 2018 آماده میزبانی هستند.

اولگ سافونوف، رئیس آژانس گردشگری فدراسیون روسیه در این رابطه به خبرنگاران گفت: روسیه آماده پذیرش میلیون‌ها توریست و هواداران فوتبال از سراسر جهان است.

در حال حاضر کار ساخت‌وساز بسیاری از هتل‌های اقامتی برای جام‌جهانی 2018 پایان یافته و بسیاری از شهرهای میزبان این رقابت‌ها مناطق گردشگری را به توریست‌ها در شعاع 100 کیلومتری پیشنهاد می‌دهند.

وی اظهار داشت: تمامی هتل‌های در نظر گرفته طبق برنامه تدوین‌شده مهیای پذیرش میهمانان جام‌جهانی خواهند بود و هیچ تردیدی در این‌باره وجود ندارد. این اماکن حتی در زمان فعلی شرایط میزبانی از جام‌جهانی را دارند و ما هیچ مشکلی مشاهده نمی‌کنیم.

جام‌جهانی 2018 روسیه خرداد سال 97 با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه