مسابقات تیراندازی با تپانچه و تفنگ نیروی زمینی ارتش در گلستان آغاز شد

مسابقات تیراندازی با تپانچه و تفنگ، قهرمانی یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از تسنیم، ستوان یکم صابر ریواده رئیس تربیت بدنی تیپ 230 لشگر 30 گرگان در حاشیه آغاز مسابقات تیراندازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رقابت‌ها با مشخص شدن تیم‌های برتر مناطق پنج‌گانه کشور در میدان تیر پادگان گرگان در 2 رشته تفنگ جنگی ژ3 و تپانچه بادی کلت برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها در هر رشته 3 شرکت کننده شامل 2 پرسنل پایور و یک پرسنل وظیفه حضور دارند.

رئیس تربیت بدنی تیپ 230 لشگر 30 گرگان تصریح کرد: 16 تیم راه یافته از مناطق پنج‌گانه قرار بود در این رقابت‌ها شرکت کنند، اما 11 تیم موفق به حضور در میدان رقابت‌ها شدند.

وی، تیم‌های دانشگاه علوم و فنون، پادگان آموزشی 02، پشتیبانی قرارگاه و تیپ 65 هر سه از تهران را به همراه تیپ 230 از گرگان به عنوان تیم های شرکت کننده در این رقابت‌ها اعلام کرد و گفت: تیپ 264 از ارومیه، گروه توپخانه 44 از اصفهان، تیپ‌های 192 و 292 از خوزستان، تیپ 277 از قوچان، تیپ 158 از شاهرود دیگر تیم‌های شرکت کننده هستند.

ریواده افزود: تیپ‌های 41 و 364 از ارومیه، 55 از شیراز به همراه تیپ‌های 122 و 223 از تهران دراین رقابت‌ها حضور ندارند.

به گفته وی، نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم تیراندازی نیروی زمینی ارتش به منظور حضور در رقابت‌های تیراندازی نیروهای مسلح کشور، انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های ارتش های جهان (سیزم) معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه