بزرگراهها و راه های شریانی گلستان به دوربین های ثبت تخلف مجهز شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار و شماری از مسوولان استانی و شهرستانی، تمام شبکه بزرگراهی و راه های شریانی استان از غرب تا شرق تحت پوشش دوربین های ثبت تخلفات عبور و مرور قرار گرفت.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ "مهدی میقانی" در مراسم افتتاح متمرکز سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای استان در مرکز مدیریت راه های اداره کل، گفت: کار نصب و راه اندازی 16 دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور از اسفندماه گذشته در 16 شریان ارتباطی استان از نوکنده در غرب تا انتهای حوزه استحفاظی استان در شرق، در دستور کار قرار گرفت و با وجود چالش های متعدد، طی مدت زمان کوتاهی موفق به اتصال متمرکز و واحد این سامانه ها در مرکز مدیریت راه های کشور شدیم.

وی با اشاره به اینکه با نصب و راه اندازی این دوربین ها، تعداد سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان هم اینک به 20 سامانه و دوربین رسیده است، گفت: هدف از نصب و راه اندازی این دوربین ها،ارتقای ایمنی و پاسخگویی به حقوق شهروندان بوده است.

میقانی افزود:کاربرد این دوربین ها علاوه بر ثبت لحظه ای و متوسط عبور و مرور وسایل نقلیه و کنترل ترافیک و سرعت؛ توسعه گردشگری و امنیت پایدار شهروندان نیز، می باشد.

وی با اشاره به اینکه 25 میلیارد ریال از محل منابع ملی برای نصب و راه اندازی این دوربین ها صرف شده،گفت: تا پایان سال 98 تمام محورهای شریانی کشور به این دوربین ها مجهز خواهند شد و محورهای شریانی دیگر استان گلستان نظیر خوش ییلاق و اینچه برون نیز در فاز بعدی به این دوربین ها مجهز می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: این رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ضمن اینکه مردم را پلیس خود کرده، کمک شایان توجهی به پلیس راه برای نظارت هوشمند و بهنگام راه های کشور می کند.

1616161

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه